24 okt. 2010

Födelsedags visit...

Min guddotter E bor i samma by som jag.  Vi har båda lite samma inredningsstil, vi tycker om gammalt och vit målat. 

E och hennes duktiga man C har själva byggt sitt hus.
Det fanns ett gammalt sommarhus på tomten där ungdomarna byggde sitt hus. Många detaljer sparades,  bla en gammal fönsterbåge som pryder garaget.

Jag blir så varm om hjärtat när jag går in i E:s hem. Ordspråket som pryder trappuppgången säger mycket. Hur är det möjligt att man kan ha en guddotter som i inredningsväg också gillar gammalt och slitet.
 Det vita bordet med låda fanns i huset som revs. Färgen på bordet hade varit illgrön men nu fått en lugn vit nyans.

I hallen på övrevåningen får den gamla charmiga
 stegen fungera som hylla och blomtrappa.

Man kan bara gå runt och beundra de små detaljerna 
hon inrett sitt hem med.  Tur att hon har en så händig och trevlig man som 
hjälper henne att förverkliga alla fina ideer. 

E:s och min favorit tidning " Vakre hjem & interior".

Tack E att jag fick ha ditt hem med i min blogg.
Ha en bra höstvecka!

Kram.
Sanne

1 kommentar:

charm design sa...

Hei:)
Tusen takk for kjempe hyggelig kommentar på bloggen min.
Velkommen i blogg verden,og lykke til med videre blogging.
Ønsker deg en super fin uke.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...