7 jan. 2012

Små rutor...

Det gamla fönstret har stått ute hela hösten och nu har jag 
tänkt skrapa bort all färg... Sedan får vi se om jag har tåla-
mod att göra det...

Det är min guddotter som tagit tillvara de gamla fönstren som 
kommer från hennes pappas hemställe... Tack E ! Du vet vad
 din gudmor gillar ! 
Julgranen har åkt ut, men nu bär jag in björkved. Har en idé 
var veden kunde vara som dekoration. Min man skakar på 
huvudet och sa att den veden får du nog bära in själv....

Önskar ALLA en vacker snötäckt vinterdag!
Kraam
Sanne

17 kommentarer:

Louise sa...

Tänk att männen ibland kan vara litet aviga ;) Härli ny header har du också!! jag är så dålig på det...borde gå en bloggkurs....

Susanne sa...

God fortsättning....vilket härligt fönster ;))
kram susanne

Ninette sa...

Vilket härligt spröjsat fönster! Älskar såna, men svårt att hitta såna som har såna där många små rutor. Du har snäll guddotter du!

Anonym sa...

Tuosta tulis aivan ihana peili :)

Tinis vita hem sa...

Fönstret är såå chamigt! Gillar oxå din nya header :)
kram Tini

Ninnis sa...

Vilket läckert fönster...!!!
Jag gillar också din nya header...=)

Kram Ninni

Photo by Maria sa...

Vilket fönster så snyggt.. Det hade jag behållt som det är =)

Snötäckt?? Här är det grått och regn.. Snöfall såg vi en dag i december, vaken innan eller efter det och inget som låg.. Men för en person som jag så gör det mig ingenting då snö inte är ngt jag gillar =)

Kram Mia

Pia sa...

Jössess ett sådant fynd! Eller en sådan Guddotter! JAG skulle absolut inte göra något åt det! Nu kommer åldern så bra till synes på det. Men, smak och tycke. Kanske jag tycker helt annat när jag ser det färdigt!?

Kraam!
-Pia-

Vardag och flärd sa...

Åh, vilket vackert fönster! Nu vill jag se var du lägger veden!
Kram Eva

Ateljé Solnäs sa...

Vilket mysigt fönster! Rätt dag kommer du inte att kunna låta bli att göra vid det tror jag ;)
God fortsättning på 2012

Mormors gård sa...

Hej igen! Väntar med spänning på vad du skall hitta på med fönstret.
Du har något som väntar dig hos mig ;)
Kram, Jessica

Anonym sa...

Hej!
Har kikat igenom din blogg och måste säga “alldeles underbar”.
Såg att du har Petit Crapauds plansch (11 sep 2011 Den fula ankungen),
får jag fråga hur du har hängt upp din?
Har en också men vet inte hur jag skall göra, vill ju inte förstöra den.
Tar gärna emot tips.
Med vänlig hälsning Lena

Gugis Pärlor sa...

Underbart fönster! Njut av kvällen!

Kram Gugi

Nyanser av vitt sa...

Det är så snyggt som det är nu. Ska du verkligen ta bort resten av färgen?
Kram Agneta

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej!
Gamla fönster är såå vackra.
å, vad ska du göra med veden??
Det vill jag se.
Önskar en fin dag.
Kram Anette

Anette Ryan sa...

Vilket fynd, ja både fönstret och guddottern! Gillar din nya blogghuvud, snyggt.
Tänk vad män kan vara lite "träiga" när det gäller nymodigheter ;)
Kram Anette :-)
PS Ser fram emot att se vad du hittat på med veden.

Lyckoslanten sa...

Ja tänk om man ägde ett sådant fönster. Blir säkert till belåtenhet när du har lagt händerna på det. Undrar ju vad du har på gång med veden då... ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...