7 aug. 2012

Livet lär...

Min necessär med många fack är jag så nöjd med... 

Alla make-up prylar hålls på plats och jag hittar dem med det 
samma...

Men nu skall ni få höra hur det gick med min necessär...

Jo vi åker upp till dotterns studiestad... Då vi kom fram 
igår kväll märker jag att hela min resväska blev hemma,
 inga make-up grejer, inga toalettprylar och inga kläder !
 Men som tur har vi allt med som dottern skulle ha...
Make-up kan jag låna av dottern, men det är värre med
 kläderna (hon storlek 34 jag 40 )... Så nu blir det att gå 
ut och shoppa !

Hoppas att denna regniga dag för med sej många nya 
äventyr... Livet lär !
Kraam
Sanne

16 kommentarer:

Marthina, Holmbytorp sa...

Vilken vacker necessär! Lycka till med shoppingen :) Kram Marthina

No34 sa...

*Fniss* så tokigt.. Tänker då på mannen som åker på hundtävling 50 mil raka spåret och kommer fram....utan hund!!!! :0 Hoppas det löser sig till det bästa!! Kram Kate

Aquilejans sa...

Jättesnygg necessär, hoppades du hade en trevlig shoppingrunda med dottern!
Kram Malena

Ekenäsliv sa...

Hoppsan så det kan gå, lätt att glömma sig själv ibland;) ha en fin dag!
Kran Anna

Vit dröm sa...

Hihi så det kan bli, men tur i oturen nu får du unna dig lite nya kläder iaf ;)
Ha en bra dag!
Kram Anna

Lycka är ~ Onnea on sa...

tur i oturen..då får du gå och shoppa iallafall för att du verkligen behöver nåt. fin toalettväska.
ännu angående filten, hur virkade du ihop den..där på sista varvet förstår jag.

Louise sa...

Härlig necessär! har du gjort den själv du som är så händig eller köpt de`? var? :)
Hoppas du hittar kläder att ha på dig i dotterns studiestad fniss....tyvärr brukar man inte alltid hitta just då när man mest skulle behöva :)

Käranån sa...

Vilken fin necessär och praktisk med så många fack. Otur med väskan men du får ju shoppa istället ;))

Monica sa...

Ojdå... men alltid en orsak att få skaffa nytt ;)

Necessären din är fin och fiffigt med fack!

p.s om det tröstar dej,
så glömde jag svärmor i stan engång
men det var bara 18km..... ;)

Ha det bra
jag bara semestrar
Monica

Unknown sa...

Necessären är kanon söt. Vilken otur du hade. Men kanske lite kul nu får du fixa lite nytt. Hoppas du får det härligt resten av tiden kramar Beijan

Tinis vita hem sa...

Din necessär är så fin med praktiska fack! Nu kan du med gott samvete shoppa lite nya kläder :) Jag har shoppat idag hos White Home, som har slutförsäljning och mycket till -70 %.
Ha det så bra!
kram Tini

Johanna sa...

Så kan det gå;) Hoppas du hittade lite nytt som du gillade!

Kram Johanna

Vardag och flärd sa...

Synd att allt inte kom med - men så roligt att shoppa kläder!
Kram Eva

krajamaria sa...

Så fin necessär!! Gillar den smarta insidan, men framförallt den mycket fina utsidan! Till din fina blogg kommer jag tillbaka! :)

Anonym sa...

Kul för dig ändå - shoppa är ju inte så tråkigt... Snygg necessär!/Susanne

LissasVita sa...

Oj ,ja då är man lite halt utan sin väska...men man löserdet ju så klart! Himla fin nessecär!! Har du sytt själv? Eller finns den att köpa? Kramen Lisbeth

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...