16 okt. 2012

Private Shopping Party...

Igår åkte Tini och jag  in till Helsingfors. Parkerade på Salu-
torget och vandrade upp mot Domkyrkan. Vårt mål var inred-
ningsaffären Piironki, en härlig affär i ett gammalt anrikt hus

Där tog vi del av "Private shopping Patry". By Pia´s kläd-
modeller förevisades på catwalken.  Pia själv kan det med
 att skapa en härlig avslappnad stämning, då kläderna före-
visades. Men den största nyheten var att hon öppnar en 
nätaffär i november, där man kan köpa hennes modeller.
 Och visst kom jag hem med lite smått...
Gå gärna in på hennes blogg By Pia`s. 

Tur att jag får skriva detta och inte prata för min röst 
har försvunnit... Har nog svårt att vara tyst :)...
Ha det bra!
Kraam
Sanne

10 kommentarer:

AnniK sa...

Varmasti on ollut mukava ilta. Itse olen käynyt Pian puodissa Espoossa ostoksilla, ihana paikka!Toivottavasti äänesi palautuu ja tervehdyt. Mukavaa illanjatkoa :)

Monica sa...

Oj vilka ljuvliga linne-juttur..

Men stackars Qvinna vilket öde du gått tillmötes ;) men det gäller att ta det tusenfallt tillbaka när rösten fungerar igen.

Sköt om dej
Monica

Lycka är ~ Onnea on sa...

verkar ha varit ett fint party. kanske mer för de populära bloggarna har jag sett..
kanske du visar vad du köpte ..blev allt nyfiken. Pia har så mycket fint.

Hanna sa...

trevligt.
Ha en fin kväll.
Kram
Hanna

Pieni Lintu sa...

Kauniita nuo tyynytkin! Ihana sävyt!

Agneta sa...

Oj nej, sköt om dej nu så du blir bra!
Kram
Agneta

Tuire sa...

Olipa kiva nähdä sinut illassa! Nuo tyynyt houkuttivat minuakin. Ostin yhden samettisen, onkohan se kuvassasi tuo takimmainen?
Kram
Tuire

Livet på Vestergård sa...

Där fanns säkert en hel del fint.
Hoppas att du snart får rösten tillbaka, det är inte så enkelt att klara sig "opratad" !
Kram Kicki

Tinis vita hem sa...

Det var nog en trevlig tillställning :)
Jag fick mig ett gott skratt, när jag läste din kommentar hos mig idag :))
Vi ses!
kram Tini

Snäckskalsdalen. sa...

Mysigt! Och vilka fina färger det är på kläderna på bilden, ser så där jättemysigt ut!
Agneta kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...