22 jan. 2012

Utlottning...

Utlottning av två par stickade "uppstickare" blir det nu här på
min blogg,  ett par svartgråa och ett par svarta... 
Såg att  min besöksräknare tickat på i en helt otrolig fart,
över 80.000 besökare !!! Tack till er ALLA som ger er tid
 att kika in...

Vi kör med det vanliga konseptet:
1 lott om du lämnar en kommentar.
1 lott om du tipsar genom att länka med en bild på din blogg.
1 lott om du lägger dej som följare eller är följare.
Kom ihåg att skriva hur många lotter du tar.....

Utan blogg kan du kommentera anonymt, skriv då din e-mail-adress. 
Eller skicka ett e-mail till min e-mail-adress i höger kolumn.
Utlottningen pågår till 1.2. 2012 !

Önskar ALLA som kikar in en rogivande söndag!
Kraam
Sanne


158 kommentarer:

Susanne sa...

Jättesnygga!!!
Jag har följd dig från början...så två lotter tar jag ;))
kram susanne

Marthina, Holmbytorp sa...

Å superfina! precis min stil. Jag är gärna med på tre lotter! Kram Marthina

Anonym sa...

Vad fina jag vill vara med i utlottningen.
annalena.sjoblom@hotmail.com

Anonym sa...

Hej, vilka fina jag vill gärna vara med i utlottningen och tar två lotter. (Är följare)

katarina.jonsson@kvanum.com

K sa...

Ihanat! Mielelläni osallistun mukaan arvontaan.
-k-

Snäckskalsdalen. sa...

Gratulerar till så många besökare!

Och jag är jättegärna med på utlottningen. Och jag tror jag kommer upp till 3 lotter!

Agneta kram

Livingroom sa...

Oj vad fina "uppstickare". Är ju såklart med i utlottningen med hela tre lotter. Hoppas på tur. Kram!

Livet på Vestergård sa...

Så fina! Jag tar tre lotter.
Kram Kicki

evamar sa...

Jag tar två lotter. Det där med att följa får jag inte riktigt att funka men en länk finns nu här:

http://evamar.blogg.se/2012/january/uppstickare-1-feb.html

Hannashome sa...

För mig som ofta kör med knästrumpor
är ju detta perfekt om man vill fuska till det =)

Är mer än gärna med och tävlar.
Tar 3st lotter.

Ha en fortsatt trevlig söndag!

Ninette sa...

2 lotter till mej, tack! ha en skön söndag!

Eddan sa...

Vilka fina "uppstickare" (kul ord btw). Jag tar 3 lotter, tack :-)!

Jag är gärna med och tävlar och har länkat till tävlingen i vänstra marginalen på min blogg.

Jag följer dig sedan tidigare.

Tinis vita hem sa...

Så fina uppstickare, dem vill jag gärna vinna!
Tar 3 lotter och hoppas på tur :)
kram Tini

Anonym sa...

Så fina försöker att sticka själv ,men är inte så van!! Vill gärna vara med och tävlar,Tar gärna en lott,mvh Carinaoberggonzalez@hotmail.com

Anna-Lena sa...

Jag tycker de är superfina och de lyfter verkligen vilken vardags-outfit som helst! Hoppas på tur och plockar såklart åt mig en lott! :-)

Katja sa...

Ihastelin näitä jo aiemmin ja harmittelin, kun en itse ole mikään nero puikkojen kanssa. Niinpä ehdottomasti mukana ihanuuksien arvonnassa. Toivottavasti on kerrankin onni myötä :)

Mukana kahdella arvalla!

Emma S sa...

Gu vilka snygga, vill verkligen vara med och tävla :-)
Är följare också så tar två lotter :-)
/Emma S
emmsa_152@hotmail.com

Liljas Corner sa...

Härligt! Jag konstaterade redan att jag vill ha ett par såna, men har för många andra projekt på g just nu. Så jag deltar med en lott!

Ninnis sa...

Jättefina...dom vinner jag gärna...=)

Tre lotter till mig...Tack !!!

Kram Ninni

STENLYCKA sa...

Grattis till alla besökare och det är inte konstigt med din inspirerande och trevliga blogg.
Jag tar gärna tre lotter dina uppstickare är så fina, hade tänkt sticka efter din fina beskrivning men jag tror inte de skulle komma ned i mina stövlarna så löst som jag stickar....
Ha nu en fin ny vecka!
Kram Raina

Hemmavid sa...

Hejsan!

Självklart vill jag vara med att vinna dessa fina uppstickare! Älskar verkligen benvärmare, pulsvärmare och uppstickare - det ger den där extra piffen!

Jag kommenterar, länkar och är följare - så tre lotter till mig!

kramen Jenny

Marielisa sa...

Ihanat! ♡

Blogisi lukijana kahdella arvalla mukana arvonnassa.

Miruschka sa...

Jag är följare och länkar, så jag tar TRE lotter och hoppas på tur:)
Kram♥

StrandviksVillan sa...

Men WOW så fina vinster!!!
Vill absolut ha såna!

Har varit prenumerant länge redan, och jag brukar aldrig länka till tävlingar i bloggen men denna gång tänker jag länka via FB, så du får avgöra själv om du räknar det som en lott eller ej.

Hoppas på tur för mig!

Madam Mum sa...

Hoppas ju förstås på vinst av dessa snygga uppstickare ;)

Länkar, följare (om jag nu gjort rätt) = 3 lotter

Jeanette

Anette sa...

Jättefina!! dom vill jag gärna vinna;)
Tar 3 lotter länkar och är redan följare.
Kram Anette

Annica sa...

Jag vill vara med. ;D


bloodsband@live.se

Janeth http://55anssakeroting.blogspot.com/ sa...

Ja o jag tar 3 lotter till denna fina utlottning,
har en utlottning på min blogg med, välkommen ;)
Janeth

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej Sanne.
Grattis till alla dina besökare, men det är inte så konstigt tycker jag.. :)) Jag är ju en av dom som titt som tätt är inne hos dig :)
Jag tar 3 lotter, och håller tummarna.
Stor kram på dig
Jessica

Kamomilla sa...

Tre lotter tack- kommentar, länkar på bloggen och är följare.. :)

Kirsikka... sa...

Jag är gärna med, med 2 lotter!Fina presenter..

Anonym sa...

Voi ihanuus!!
Aivan pakko....linkitän heti kun menen läppärille, eli kaikilla kolmella yritän onneani :)
Mulla ne jää muuten ihan varmasti saamatta....eli tekemättä...

Liie sa...

Oj vad fina och vilken praktisk grej! Aldrig sett sånna korta förut. En annan knövlar och trycker ner hela benvärmare i skorna för att få så där fint uppstickande. Vill absolut vara med och tävla, har lagt till dig på bloglovin nu och kör på två lotter!

Vecka - Vecka sa...

Dom är ju så fina så vill absolut vara med! 3 lotter!
Kram, Lotta

mari sa...

Söta! är gärna med och prövar lyckan med en lott.

mari.utan.e@hotmail.se

Solstrimmor sa...

Jaaa, så klart jag vill vara med! Tar 3 lotter och hoppas, hoppas, hoppas att det är min tur till ett par svarta!

Kram Eva-Mari

Anonym sa...

Jag tar en lott:)
Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

alegni sa...

Två lotter, tack! Jag är följare sedan långt tillbaka. Har dock blivit lat med att länka från min blogg...
Trevlig kväll i valvakans tecken!
Kram

Fröken Grön sa...

Oj, vad fina!
Jag slår till på två lotter och länkar med bild från min blogg.
Nu hoppas jag på tur!
/Anna-Karin

No34 sa...

Helt underbara uppstickare och jag är med på 3 stycken lotter!!! Ha en skön söndagkväll!!! Kram Kate

Blåbärs och smultronstället sa...

Hejsan Sanne!
Förra året vann jag den fina blomman i lin av dig. Den sitter på min linneväska som jag använder hela sommaren.
Nu vill jag gärna vinna ett par uppstickare. Tar 3 lotter! Gillar din blogg och alla fina pyssligheter du har för dig!
Kram Susanne

Spacegirl sa...

Jag är gärna med, jag tar TVÅ lotter.
Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/january/1-februari-vinn-fina-uppstickare.html

Spacegirl_@spray.se

LissasVita sa...

Hejsan....de är så fina, så givetvis vill jag vara med...Är följare,länkat ,så 3 lotter....Kramen Lisbeth

Vardag och flärd sa...

Hade tänkt försöka sticka själv men vet att dina är finare så jag tävlar med 3 lotter!
Kram Eva

Lyckoslanten sa...

Jag vill vara med och vill ha tre lotter då! Gillar! ♥

Anonym sa...

Å vilka fina! Vill vara med och tävla med en lott.
//Kicki

kicki.ternstrom@hotmail.com

Mamma C sa...

Tänk vilken tur att jag hittade din fina blogg. Jag vill gärna vara med i din utlottning och tar 2 st lotter.
Mamma C

What's in a day sa...

So nice this lovely gloves...i will hope i make a chance...i will participate with 3 lots, i am your follower, and i will link you on my blog also...with a picture of course...

Kram from Holland,
♥Eefie

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Vilken jätte fin utlottning :) Är gärna med & testa turen med 3 lotter! Ha en fin Söndagskväll, Kram Tilda

Riitta sa...

Aivan ihanat !!! Kahdella arvalla yritän onneani

♥ Erican Vaaleita Unelmia ♥ sa...

Jäix va de är fina. Är med i utlottningen med 2 lotter.
Ha det bra.
Kram,Erica

lyckobo sa...

Ojoj,så många kommentarer, men chansar ändå med en lott!!! Så fina!!!

Ha en bra ny vecka, och visst är du välkommen på kaffe ;)!!!

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej Sanne!
Såå ljuvlig vinst, jag vill gärna vara med och tävla.
Länkar också, så det blir två lotter.
Önskar dej en fin vecka.
Kram Anette

Cassandra sa...

Jag är med och tar 2 lotter tack!
Följer dig nu!

Kram / Cassandra
canicos@hotmail.se

Anonym sa...

Härliga! En lott till mig tack :)
Anniina.wannas@hotmail.com

Anonym sa...

Super fina och bra blogg!
Tack för trevlig läsning!
1 lott!
emma_85_b@hotmail.com

mvh Emma

Anna Wahlstam sa...

Gaaaaaalet fina!!!! Är nu medlem på din blogg och har då 1 lott =)
Må gott!
Kram Anna

Anonym sa...

Jag tar 2 lotter, följer nu din blogg!

Kram Paul
anxiety_@hotmail.se

stella Skoog sa...

Jag är gärna med, med två lotter!
Har länkat här: http://fastfrusen.blogg.se/tavlingar/2012/january/uppstickare-1-februari.html


stellaskoog@hotmail.com

Lena/isklockan sa...

Så fina !! Vill jätte gärna vara med. Jag har länkat och är följare sen förut = 3 lotter.

Kram

Pia sa...

MED!!!! (en lott)
Kraaaam!

Unknown sa...

Deltar med en lott. Skall nog i nåt skede även bli följare men här på jobbets dator synns inte följar lådan av någon anlädning. Men en lott i det här skedet. Flera sen i fortsättningen bara egna bloggen kommer ordentligt igång.

Ellinor sa...

Åh, jag vill gärna vara med. Sååå fina!! Jag länkar och blir följare så tre lotter tack!
Kram
Ellinor

Malin's Hus sa...

Tjohooooo, jag tar en lott! Och tack för att du alltid kikar in hos mig även om jag inte är så duktig på att skriva tillbaka ;) puss o kram

Anonym sa...

Grattis till alla besökare! Medans jag kämpar med mina uppstickare så hoppas jag på tur hos dig!
Kram
Britt
britt.jonesig@telia.com

Gunilla sa...

Sååå söta, en lott till mig, tack!!
gunilla.gustafsson@pp2.inet.fi

mirka sa...

Hej, va fina dom är, med med en lott. Nyligen hittat din blogg, fina saker, gillar skarpt !

Lili sa...

Jag är gärna med,och tar en lott,tack!
Hoppas på tur!

mail:he-jasmine@163.com

Anonym sa...

Skönt att se vårblommor på din blogg men det är fortfarande kallt ute vill gärna vinna din fina vinst

Ha en bra dag
gustafsson.yvonne@telia.com

anne sa...

Ååå, vad fina! Två lotter tar jag som följare!
Kram, Anne

Sofia sa...

Ja, detta kan jag ju inte missa!
Så fina, tar 2 lotter tack!
Ha en fin dag,
Kram Sofia

Kristian sa...

Jag vill gärna vinna! Följer dig gör jag redan via bloglovin!

Riitta Sinikka sa...

Oi,ihanaa! Lukijana mukaan, tack!

Gugis Pärlor sa...

Tänk att jag tog fram stickorna igår kväll och började på ett par vita! Tyckte att det här borde vara ett passligt litet stickprojekt för mig men får se?? Vill ändå vinna dessa läckra i grått och deltar med tre lotter ;O)

Kram Gugi

Sabelhagens Olivlund sa...

Himmel vilka snygga! Vill gärna vara med i din utlottning. Vad roligt att hitta hit till din fina blogg, ska kika runt lite mer nu.
Jag la till mig som följare, länkar och skriver, så 3 lotter tack:)).
Kram Maria

matildaw.7@hotmail.com sa...

jag är med :)

matildaw.7@hotmail.com sa...

1 lott*

Vita huset 28 sa...

Men halloj där va snygga, klart jag vill vara med i din utlottning. Tar 2 lotter tack o grattis till alla besökare också.

Kram Camilla

Glada AnnKan sa...

Oj vad fin vinst, 2 lotter tack, följer och skriver :)
Grattis till att så många besökt din blogg :)

hälsningar
AnnKatrin

Anette sa...

Vilka fina, jag vill gärna vara med i utlottningen med en lott tack!

Ha det gott!

Love and be proud sa...

Hej, jag deltar gärna i din utlottning med 3 lotter!

Välkommen till min utlottning du också!

http://lovebeproud.blogspot.com/

Titta sa...

Ihanat ihanat!!!! kolmella arvalla mukaan!!!!

Anonym sa...

Men vilken otroligt underbar sida du har skapat. Jag älskar när man delar med sig av sina kunskaper och ddet gör du verkligen, ska genast börja (försöka) att göra flaskvaserna. De är så vackara och man får precis vad man vill ha underbart.
Jag har laggt till mig som föjare så jag vill gära ha två lotter på de söta uppstickarna.
Många sköna hälsningar till er alla.
Madeleine
madeleine.kristensen@malmo.se

PyretPepsi sa...

Jag är gärna med och hoppas. Tar tre lotter.
Följer dig och har länkat här:
http://pyretpepsi.blogspot.com/2012/01/120201-tavlar-hos-sa-vitt-jag-vet-om.html

Anonym sa...

Grattis till alla dina besökare! Förstår varför bloggen är så välbesökt *ler*. Tack för en fin blogg som bjuder på många idéer och inspiration!

Så fina dina uppstickare är (muddsockorna). Jag deltar i tävlingen med 1 lott!

Kan man bli följare när man är blogglös?

Ha en fin vecka!

Tisdagskram
Renate

Anonym sa...

Jättefina!
En lott bara!
sussi.k@netikka.fi

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Så klart att jag vill vara toksnygg om benen!!!
Kniper tre lotter, följer dig gör jag sen tidigare och så lägger jag en länk och kommentar!
Kram Mimmi♥

Gunillasljusglimtar sa...

åHHH...Så fina vill gärna vara med,två lotter tack följer dej redan..Kramis Gunilla

lotta sa...

Å men jisses så fina, klart jag måste pröva lyckan att lyckas knipa dessa finingar. 3 lotter kniper jag och hoppas på tur.

Ha en bra dag
kram

Elin J sa...

Hej hej klart att man är med och tävlar!

*håller tummarna*

KRAM

Tove sa...

ÅÅÅÅÅh vill ha! Vad fina!! Jag deltar med två lotter :)

Vi i Villa Ville kulla sa...

Hallå Sanne!!!Gud va fina strumpuppstickare du har här!!!Klart jag vill va med på din fina utlottning!!Kniper 3 lotter och håller dubbeltummarna!!!
Kramar Lotta

Liisa sa...

Jag vill ochså ha!!! Vad jättesnygga <3
2 lotter för mej, tack :)

Anonym sa...

Hej!
Oh, vilka alldeles fantastiskt fina värmare.
Jag har ingen blogg utan är ute och tittar på alla Er andras fina.
Tack!
annelienordlundh@msn.com

Anonym sa...

Hej Sanne,
vad snygga de är, vill gärna vara med i utlottningen.
Två lotter får jag, då jag också är följare.
Ha det så bra,
kram
Nanne

Anonym sa...

Hejsan vilken härlig blogg med massor av insperation... vill gärna ha en lott och vill vinna de fina uppstickarna

kram Gunilla
gumuhr@hotmail.com

Äppelblom sa...

Jättesöta!
En lott är bättre än ingen lott!
Ha det gott!

Anonym sa...

Snygga! Vill ha en lott! :)
Sofia
sofia.stoor@pp.inet.fi

Louise sa...

Härliga!! Vill absolut vara med och försöka vinna och kniper 3 lotter, tack! ;)

Enelid vitt och lantligt! sa...

Så fina! Jag tar 3 lotter och håller tummarna och hoppas hoppas..
Kram Carita

Susan Durup sa...

Sikke en skøn gave... jeg vil gerne deltage med 2 lodder.
Nyd dage.
Hilsen Susan
mail@sherpa.dk

Jenny -Mitt arkiv, inredning och pyssel sa...

Oj, vilka fina vinster! Hoppas på tur med 3 lotter :)!

Malin sa...

Hjälp vad snygga, väcker en starkt must have känsla! Jag är gärna med oh tävlar:-)

Hanne Valkoinenleinikki-blogi sa...

Ihana idea:)
Mukana kolmella arvalla.

Fröken Tindra sa...

Uppstickare... Himla bra namn på en himla bra idé! Klart jag vill vara med i din utlottning! Tar tre lotter och hoppas på tur.
Kram!

Anonym sa...

Men så fina, jag är absolut med!!

1. Jag är med och hoppas att jag har turen på min sida
2. Länkat här: http://millahmillah.blogg.se/2012/january/uppstickare-12.html
3. Lagt till dig på bloglovin

Hoppas nu! Kram // Millah
millahoman@hotmail.com

Pauliina sa...

Tosi ihanat siis tosi tosi ihanat :) Kahdella arvalla lähdetään kokeilemaan jos voitto vaikka kohdalle osuisi!

Zinkhjärtat ♥ sa...

Så jättefina!!
Vill självklart vara med!
3 lotter till mig tack:)
Stor Kram Annelie ♥

Gilla sa...

De var fina, så jag vill gärna vara med i utlottningen med 3 lotter. Jag blir följare, har kommenterat och sätter in din tävling med bild i min högersida, tills tävlingen är över.

Madde sa...

Vilken smart grej! Hatar när det är för varma att ha dubbla strumpor, men ändå vill man ha det för att det är så fint när det sticker upp ovanför stövlarna. Det här verkar ju vara den perfekta lösningen :) Är självklart med och tävlar!

Henna73 sa...

Jag är gärna med på 2 lotter!

santra sa...

Jag vill gärna med; bara en lott.

Camilla sa...

jättesöta uppstickare som skulle värma mina frusna ben och piffa till vilken outfit som helst :)) Jag tar en lott!

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Snyggt!! Dessa hade kommit väl till pass i mina stövlar...du stora alpacka så bra det hade blivit c",)
Klämmer i med 1lott!

Klem Anna

Vita Falkens Lantliv sa...

Så fina!
Jag tar 3 lotter såklart:)


Kram Susanne

Anonym sa...

Toppenfina. Vill gärna ha en lott

dahlkev@hotmail.com

Pigekammeret sa...

Hejsa
Sikke en smuk præmie ... Den vil jeg rigtig gerne vinde ...
3 lodder til mig ...
Jeg vil nyde at følge din blog. Den er vældig fin ...
Kram fra Dorthe - Pigekammeret

Unknown sa...

Så söta dom är jag vill jätte gärna vara med o pröva lyckan. 3 lotter. Ha en mysig kväll kram Beijan

helle sa...

Fin blog du har og lækker giveaway!
3 lodder til mig tak!

God weekend, kram Helle

Anonym sa...

Oj så snygga ;) Jag tar 1 lott, Tack!
ida_julanda@hotmail.com

Anonym sa...

Hurra! Finfin vinst! Det vill jag vinna! En lott tack!/Susanne
skogsberg_s@hotmail.com

Eva Agnes sa...

Hej min vän!
Genom Annas idéer har jag hittat dig och din fina sida.
Och, sådana fina saker runt handlederna har jag mycket gärna eftersom jag har artros i händerna.
Jag tar 3 lotter.
Som följare, länkad bild och denna kommentar.
Kram
Eva Agnes

Anonym sa...

Jag ar med och tavlar om en lott :)

Amanda Bach
amanda.b90@hotmail.com

Margot sa...

Åh vilken fin vinst, jag deltar med 3 lotter! Jag länkar från min blogg och är följare!
Ha det gott!
Kram

Anonym sa...

Är gärna med på utlottningen, 1 lott
sk.nordin@bredband.net
Vinner jag inte får jag väl ta fram stickorna men det ser knepigt ut...Kajsa N

Bittan sa...

Hade totalt missat detta , tänk om
jag slipper sticka själv. Hoppas på turen eller latheten med
3 lotter :-)

Kram Bittan

Felix sa...

Jätteläckra uppstickare! Det är tredje gången på kort tid jag ser sådana i en blogg, så de lär bli populära. De gråsvarta skulle bli perfekta till mina stövlar... ;-) Jag länkar och följer dig redan, så det blir 3 lotter. Hoppas på stor tur i dragningen!

Januarihälsningar
Elisabet

Hvidt, slidt & patina sa...

Hej..Sikke en dejlig blog, du har, og en skøn give-away..Jeg deltager med 3 lodder..Kh Camilla

care69 sa...

Jag är gärna med, två lotter tack.

Har länkat.
http://care69.blogspot.com/2012/01/1-feb-vinn-stickade-uppstickare.html

care69(at)live.se

Helena Lindgren sa...

Jag vill vara med så jag tar alla 3 lotter

är följare sedan förut

och har tipsat om tävlingen på min blogg inlägget hittar du här http://www.supergirlpower.devote.se/blogs/16404409/taevlar-om-ett-par-uppstickare-hos-saa-vitt-jag-vet.htm#WriteComment

Kram Helena

Jagalskarsarah@hotmail.com

Micaela sa...

Jag vill vara med en lott för mig


micaela.87@hotmail.com

Mjuka sa...

Jag vill så gärna vara med! Superfina!
Följer ju dig och länkar på min blogg
kram malin

liselotte sa...

Är gärna med och tävlar, 2 lotter. Har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.com/2012/01/uppstickare-12.html
liselotte.202andersson@telia.com

Anonym sa...

Jagtar gärna en lott!
nell.andreasson@telia.com

sandra sa...

Jag är med!

Anonym sa...

Vilken kanonidé och kanonfina är de också!
Jag är gärna med och kniper en lott,
/Kicki
vartomt@hotmail.com

Anonym sa...

EN lott till mig, hoppas på tur. Dessa behövs verkligen!

vh
Monika
6048gustafsson@telia.com

Eisku sa...

Kiva blogi sinulla. Kahdella arvalla mukana.

Anonym sa...

Hej! Jättefina! Vill gärna delta med en lott!
kram Camilla

katha´s kortmakeri sa...

Länkar å kommenterar å hoppas på 2 fina turlotter!
Kram Katha

Parfymista sa...

Men så söta! Vill gärna vara med i din utlottning och hoppas på tur förstås. 2 lotter tack :-)

Elisabeth McCann
psychedelic6@gmail.com

Mitt liv som förskollärare sa...

Helt underbara. Tre lotter, Tack!
Kram Berit

Anna sa...

Så jättefina :)

Jag vill jättegärna vara med och tävla.

Kika gärna in till mig och var med i tävlingen om en prenumeration på tidningen Mästerkocken

http://annamittimaten.blogspot.com/2012/01/tavling.html

JoHaNNa sa...

jag är absolut med :) blev helt förälskad i dessa underbara uppstickare :) visste inte ens om att det fanns innan :)

2. länkat här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2012/january/uppstickare.html#comment

3. följer din blogg sen innan.
din underbara blogg är tom. i min mapp över dagliga bloggar :)

Anonym sa...

Hej!
Vill gärna vara med i utlottningen av dina fina uppstickare.
Tar 1 lott.

kerstin.mannqvist@bredband.net

Änglarum sa...

Hej! får jag vara med på en lott i slut tampen! kram Jessica

Sofie L sa...

1. Jag är gärna med och tar 2 lotter <3

2. Länkar här
http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2012/january/1-feb-stockade-uppstickare.html

Kram Sofie
citcit.kuruyemis@gmail.com

Anonym sa...

En lott för mig, vem vet, plötsligt händer det!

Jennysen sa...

Jag är gärna med och tävlar! :D

Tar lott nummer två med denna: http://tavlingsbloggen.soclog.se/p/2012/1/?link=1328035779

Epost: jennysen81@gmail.com

Bella Och Fanny sa...

Är gärna med!
Mitt inlägg: http://tips.devote.se/blogs/16487931/uppstickare.htm#WriteComment

Följer dig redan på bloglovin.
Tar alltså 3 lotter

bellusss@live.se

Elin sa...

Jag är gärna med! :) Bara en lott.

- elinowjohansson@hotmail.se

Lilla Källängen sa...

Nu är man ute i sista minuten..hittade hit av en slump och oj vilken fin och trevlig blogg :)Kommer aboslut att besöka den fler gånger.
Vill gärna vara med och tävla. Jag länkar på min sida också så tar 2 lotter!
/ Anneli

Det Vita Drömhuset sa...

Sista sekund! :)
Kniper 3 st lotter och håller tummarna! :)

Kram Åse

snede sa...

Ursnygga,hoppas på att få dom!
3st lotter blir det :)

Linda sa...

Än hinner jag! Deltar med en lott och hoppas att jag vinner! SÅ superfina!

Kram!

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

Vill gärna vara med på en lott..imponerande besöks siffror du har grattis♥
kram Gabriella

emmi sa...

Yhdellä arvalla mukaan :)

Anonym sa...

Supersnygga! Jag tar också en lott!
heffaklumpen86@hotmail.com
Kram Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...