29 jan. 2012

Hitta nyckel....

På jobbet används en viss nyckel ofta. Och får frågan vilken 
nyckel är just den viktiga nyckeln då mina små och lite
större hjälpredor behöver låsa upp... 

Nu kan jag säga att ta den nyckeln som har tröjan på... Idéen 
fick jag från bloggen Betong ute och inne.Tyckte det var 
en så gullig idé att den måste testas.

Mina jobbnycklar finns nog aldrig i mitt nyckelskåp. Dom skall
vara i min handväska annars går jag på jobb utan nycklar. Här 
kan du läsa om historien om hur nyckelskåpet hittade hem till
oss.

Ute smäller det i knutarna då termometern visar  -15...
Önskar er ALLA en skön vintersöndag !
Kraam
Sanne

14 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Det var ju en fiffig idé för att hitta rätt nyckel och söt är tröjan också :)
Ha en fin och solig dag!
kram Tini

Marianne sa...

Älskar såna underbara små tips!
Bara till att ta fram stickorna till kvällen nu då:)
Ha en fortsatt härlig söndag!
Marianne

irene sa...

Oj sååå kallt !
Här är det bara 0 i dag!
Det blir nog en lång promenad!
Ha en fin söndag!
Kram Irene

STENLYCKA sa...

Men gud så gulligt och vilken kul idé.
Tycker din väska var så snygg, tror du den kan finnas att köpa i Sverige?
Kram och ha en fin söndag, nu skall jag ta mig en vinterpromenad i solen. Tänk efter en gråmulen vecka har solen äntligen tittat fram till oss.
Kram Raina

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hihi, så gulligt!
Jättebra idé:)
Stor Kram Annelie ♥

No34 sa...

Ha ha.. vilken gullig liten tröja:)) Bra tips!!
Kram Kate

Nyanser av vitt sa...

Vilken söt nyckeltröja. Grattis till tredjevinst i min utlottning.
Kram Agneta

Anna sa...

Hej !!

men åååå va söt nyckel =) Det måste jag kolla in, vilken toppenidé, vad den svår att göra ??

Kramar ifrån mej

Rapport till Vänfors sa...

Så gullig nyckeltröja:)
Kram Annika

Linda sa...

Vilken fin ide´! Det kanske vore något!

Kram!

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

hua så kallt ni har....ja det där med nycklar ...*ler... jag är en sån där som aldrig hittar dem ....inte ens en sådan ursöt liten tröja skulle vara till hjälp här ...

Önskar dig en fin vecka.

Pernilla

Mamma C sa...

Vilken fin toppenidé, kanske man ska ta efter.
Kram Mamma C

Anette Ryan sa...

Det var ju lite annorlunda än de däringa plastpluttarna man kan sätta på nycklarna för att skilja dem åt. Gick själv i tankar på att just köpa plastpluttar men nu kanske jag borde sticka istället?
Kram Anette :-)

Pia sa...

Så gulligt med ylletröjan på nyckeln och ett så fintmärke!

Kraam!
-Pia-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...