20 jan. 2012

Tryck och grattis...

Alltid blir det inte som man tänkt sej... Skulle vilja ha ännu
 större bokstäver som jag kan trycka med... Då kom på att 
pröva att skära ut bokstäverna i grov kartong,  jag plastade 
kartongen innan jag skar ut... Fungerar bra... Visar senare..

Denna dyna är tryckt med mina plåtbokstäver som syns i 
headern... Kanske jag undermedvetet planerar för vår,
ävenom det snöar ymnigt hos oss idag... 

Här ser ni vad jag använder till att skära ut större  bokstäver.
Tar lite tid för att det skall bli bra...

Önskar er en skön fredagkväll och önskar vår kära 
dotter en härlig födelsedag !
Kraam
Sanne


Tänk att vår "lilla" fyller år idag ! Många många grattis-kramar 
till dej Linn uppe i Vasa !


9 kommentarer:

Vit dröm sa...

Grattis till Linn och en härlig helg till dig Sanne!
Superfin kudde!'
Kram Anna

Lisa sa...

Hej kreativa..Jisses så fint du håller på att tillverka jämt. En riktig idespruta du. Tack för tipset iallafall. Och grattis till dottern såklart. Ja nog är det lite vårlängtan allt..

Kram Lisa

Hulda sa...

Jeg gjør det også på den måten med sjablonger. Så stilig det ble på puten!

Mia -Willa Oliviasta sa...

Onnittelut tyttäreillesi!
Mietinkin mistä olet löytänyt noin ihanan isot saploonat. Mutta oletkin tehnyt ne itse :) Taitava olet!! Kaunis tyynynpäällinen <3

Livet på Vestergård sa...

Bra ide´att göra egna bokstäver!
Fin kudde. Visst får man längta lite till vår och sommar fastän vi njuter av vintern.
Kram Kicki

Tinis vita hem sa...

Kudden blir fin till din stuga på Sandön :)
Kanske jag kunde laga mig stora schabloner på det viset ..
Ha en skön helg,
kram Tini

Anonym sa...

Kul idé. Det blev riktigt snyggt.
Ha en skön kväll
AC

Miruschka sa...

Du är så himla duktig, det är alltid så kul att kika in här och få inspiration!
Grattis till dottern förstås:)
Hoppas du har en fin fredag kväll!
//Marie

Zinkhjärtat ♥ sa...

Jösses - du är så kreativ:)!!
Kudden är jättefin!
Stor Kram Annelie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...