8 jan. 2012

Rustik hörna...

Julgranen är utkastad och min vedhög är inburen... Bredvid 
vår kakelugn finns ett hörn som är så svårt att inreda... Men 
nu fick jag för mej att hörnan skulle bli mera rustik...

Ovanför vedhögen så har jag kransar som hittats på rea efter 
julen.

Tog jag min juldyna med hjorten på och satte den i korgen
där julgranen stod. Men har på gång en mera rustik dyna...
Men vad skall jag hitta på på tegelväggen på höger sida ?
Min brorsdotter gav mej en idé : Hänga ett band med  foton.
Själv funderade jag på en hylla... Få se vad det blir....

Njut av denna otroligt vackra men kalla januari-söndag !
Kraam
Sanne

19 kommentarer:

Miruschka sa...

Gud så snyggt det blev!
Jag har mer och mer börjat gilla stilen med naturinslag, brunt och rost, det i kombination med det vita är ju SÅ fint:)
Hoppas du får en lugn och skön söndag.
//Marie

Satu Pysselblogg ! sa...

Blev riktigt snygg i din hörna, finns så mycket fint i naturen!
Kram Satu

Heidi - omankodinonnea sa...

Kaunis! Mukavaa sunnuntaita sinulle!

Anette Ryan sa...

Tänk vad lite björkved kan göra!
Kram Anette :-)

Tinis vita hem sa...

Ved är nog dekorativt i sig själv :) En hylla skulle kanske bli fint ..
Kom på att fönstret oxå skulle bli fint som dörr till ett skåp ..
Ha en skön fortsättning på söndagen!
kram Tini

Camillas vita villa sa...

Tack för all inspiration.
Kram Camilla

What's in a day sa...

Your corner with wood is so lovely, it looks "rustik" on the right wall....i have a few old "fönsterluckor" and placed them to the wall.

I wish you a beatiful day,
Kram,
♥Eefie

StrandviksVillan sa...

Perfekt ju! Dom här karlarna förstår sig sällan på inredning, hihi ;)
Mitt förslag till tegelväggen är en stor vägglykta, kanske svart? Eller så mörkt brun.

Photo by Maria sa...

Ved är ju faktiskt en snygg inredningsdetalj bredvid kakelugnar, spisar, kaminer =)

Mycket fin hörna..

Kram Mia

anne sa...

Fint det blev med veden! En hylla med något fint på kanske.. Du kan ju alltid få till det så fint hur du än gör! Dynan är jättefin, men får se vad annat du hittat på... ;)

Vardag och flärd sa...

Så vackert med veden, det blev perfekt tycker jag!
Kram Eva

Mona sa...

Det där blev ju riktigt fint! Och så länge man inte rör den, så roskar den inte...
Kramar, Mona

Gugis Pärlor sa...

Smart ide! Det blev jättesnyggt med vedförvaringen där!

Kram Gugi

Rapport till Vänfors sa...

Snyggt snyggt snyggt!!
Kram Annika

Eeviregina sa...

Sinulla on kaunis blogi, sattumalta eksyin tänne ja tulen toistekin!
Mahtavia kuvia mm. Dolomiiteilta, tuo muistoja kun olemme asuntoautolla siellä joskus ajelleet...
Oikein ihanaa tätä vuotta!

LissasVita sa...

Gud så vackert....Kanske nåt grönt...växt ...på sidan...Kramen Lisbeth

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Visst blir man lycklig när man får "till det" med små medel...det ser jättevackert ut tycker jag....tavla eller hylla om något mer ska till....

Ha en fin vecka.

Kram
Pernilla

Pia sa...

Ett mycket fint hörn du har! Ser jättekiva ut med vedtraven!
Vi väntar på fortsättning, hihhii!

Kramar!
-Pia-

Monica sa...

Det där med veden ser nog så kiva ut.

Visst är det "roligt" när julen är slut och man får rensa hemmet igen..
nu skall en fräsch tulpan bukett skaffas till köksbordet.

Ha det bra
Monica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...