10 okt. 2011

Nu firar vi...

Nu skall vi fira med utlottning här på bloggen. Idag är det ett år 
sedan jag började blogga 10.10.10. Och besöksräknaren
 kommer att gå över 50.000 snart.
Jag är både tacksam och rörd över att så många besöker min 
blogg. TACK till alla som ger sej tid att skriva trevliga och
 skojiga kommentarer. Det är ju det som gör bloggandet
så inspirerande...

Priserna är:
1:a pris en skarf från Våga.
2:a pris en necessär.
3:dje pris en påse med Paris-tryck.
4:de pris tyg med Paris-tryck på.
5:e pris en påse med bild på.

Vi kör med det vanliga konceptet...
1 lott: skriv en kommentar i detta inlägg.
2 lotter: skriv en kommentar och länka med  bild.
3 lotter: skriv en kommentar och länka och bli följare av min blogg.
Skriv hur många lotter du tar...

Den som inte har en blogg kan kommentera anonymt, men skriv
då din e-mail adress. Eller skicka ett e-mail, min adress finns i
höger kolumn.
Utlottningen avslutas 1.11.11.

En ny vecka kör igång och i kommunen där jag jobbar 
har vi höstlov i slutet av veckan.

Ha det bra alla goa bloggvänner !
Kraam
Sanne

220 kommentarer:

1 – 200 av 220   Nyare›   Senaste»
Riitta sa...

Mukana 2 arvalla ! Ihanassa arvonnassa ♥

Vitt Nött & Lantligt sa...

Hej! Jättefin blogg du har! Jag började nyligen själv blogga, men har mycket att lära mej ännu :)
Jag tar gärna 3 lotter!
/Linda

Marthina, Holmbytorp sa...

Vilka underbara priser! Grattis till ditt jubileum, hoppas du fortsätter inspirera oss här ute med din fina blogg! Jag är gärna med på utlottningen och tar gärna 3lotter. Stor kram/Marthina

Pia sa...

Jag är med...med en lott, pga lathet!

Supersnygga vinster!
Nämen nu försenar jag mig nog från jobbet om jag inte sätter fart!!!

kramis!
-pia-

dagdrömmar i vitt sa...

HEEJ!!
Klart man vill vara med!! Såå många fina priser.
Ha en skön dag och grattis till en fin och välbesökt blogg<3
kramrkam <3 nettan

dagdrömmar i vitt sa...

Oj hihi tre lotter tack,,, glömde det röriga jag;)
Kramkram <3 nettan

pysseltanten sa...

Grattis på ett-årsdagen...:))
Tar självklart en lott, o håller tummarna...:)
Kraam Git

Anonym sa...

Jätte fina vinster nice blogg kram karina vitspets@live.se

Marie Louise sa...

Grattis fina du!
Är gärna med på utlottning...tar 3 lotter då..kram Marie

Vekarus sa...

Vau mitkä palkinnot ja upea on blogisikin! Lukija osallistuu kahdella arvalla.

Ihanaa syyslomaviikkoa!

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Grattis till årsdagen och alla besökare!
Hit kommer man ofta och gärna!

Jag hopppas på tur och kniper 3 lotter!

Kram Annica

Siw sa...

Vilken fin utlottning! Och kul med så många läsare.
Jag länkar gärna för i alla fall två lotter, tack på förhand!
Kram

Anonym sa...

Fina vinster jag vill gärna vara med och hoppas på vinst.
Anna-Lena
annalena.sjoblom@hotmail.com

Gunillasljusglimtar sa...

NÄE men GRATTIS till så många besökare på ett år! Vilka vinster sen då..
Japp tar TRE lotter o hoppas på tur! Ha det gott Gunilla ♥

Kickan Style sa...

Oj va många fina priser...klart man är med... och 3 lotter :)

Kram Kristina

Tinis vita hem sa...

Grattis till det skyhöga besökarantalet!
Deltar absolut i din fina utlottning och tar 3 lotter :)
Ha en fin ny vecka, vi ses!
kram Tini

Monica sa...

Grattis Sanne!!
Till ett åringen och till alla besök.
Och visst är det ju sååå roligt att blogga :)

Jag är med med 3 lotter,
du har så superfina vinster.

Ha en bra dag
Monica

Gugis Pärlor sa...

Grattis till ditt första år och många besökare! Jag är absolut med... 3 lotter tack! Fina vinster också ;O)

Kram Gugi

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej Sanne
Vilken underbar utlottning.
Jag tar 3!
Följer redan, kommenterar o länkar.
Ha en fin dag.
kram kram
Jessica

Hemmavid sa...

Hejsan!

Oj,oj - vilka underbara vinster!
Jag är självklart med i utlottningen och tar tre lotter, tack!

Kramen Jenny

Petra-Lantlig Charm sa...

Va kul att du fått så många besökare!! Jag vill vara med å har länkat och blivit följare av din blogg så 3 lotter tack!!!


Ha en skön måndag!

Kram Petra

Gratishav sa...

1.Jag är så gärna med,och tar 3 lotter.

2.har länkat på sidebar i min blogg:
www.gratishav.blogspot.com

3.redan är följare med bloggnamn gratishav.

Hoppas på tur!
Lili
mail:he-jasmine@163.com

ANNIKA sa...

Stort grattis till alla besök!
Jag följer din blogg och tar 2 chanser i tävlingen .
Hoppas nu på turen....
gustafsson.57@hotmail.com

Mia -Willa Oliviasta sa...

Ehdottomasti mukana!!
Linkitin, mutta en saa kuvaa mukaan (joku juttu täyttynyt), joten saat itse päättää olenko 2 vai 3:lla

Anonym sa...

Vuoroin vieraissa ☺
Kaikilla kolmella ehdottomasti mukana onnea kokeilemassa!
Ihanat palkinnot ♥

hemma hos lilla mej sa...

Grattis på årsdagen.Vad skoj med så mycket besökare.Klart jag vill vara med att tävla.Tar 3 lotter.Önskar dej en skön måndag Kram Rita ♥

Lyckoslanten sa...

Men WAU så fina priser och det bästa av allt är att de alla passar mig perfekt! Det blir tre lotter för mig, Tack! ♥

Vecka - Vecka sa...

Vad roligt!
Är med med tre lotter och hoppas på tur!

Auli sa...

Kaksi arpaa kiitos! ja onnea blogillesi!

Hem ljuva hem sa...

Jag vill gärna vara med om din utlottning, tar 2 lotter .
Hälsar Anneli

All The Things I Love sa...

Jag är gärna med i utlottningen!

Nette Cecilia sa...

Grattis på ettårsdagen ,tar en lott,kram Nette

azalean sa...

Vilka fina vinster du har, är gärna med på 1 lott (de har inte funkat med länkade hos mig, gör jag fel?)
/Kram Anita

Anette sa...

Hejsan Sanne
Såklart vill jag vara med i din fina utlottning :)
Stort grattis till 1 år och alla dina besök.
Förstår att de är många som är in till dej en riktig inspirations källa är du ;)
Jag tar 3 lotter om de gills att man redan är fäljare.
Kramar Anette

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej hopp!

Jösses vad tiden rullar iväg! Hinner varken det ena eller det andra. Grattis till ditt år. Jag vill gärna vara med i din fina utlottning!!! Jag tar 3 lotter, tack!

Kram Susanne

En vacker vardag sa...

Grattis till ett år med bloggen! Jag har nog följt dig största delen av den tiden tror jag :-)

Jag är gärna med och drar en lott. Tack också för ditt meddelande i bloggen. Jag skall genast kolla upp det, varför vinsten dröjer.

Allt gott inför det andra bloggåret!

Anonym sa...

Hej! Grattis till bloggens 1-års dag! Fina vinster, deltar gärna / Camilla

Vi i Villa Ville kulla sa...

Man får ta och Grattulera!!!
Jag vill va med på din fina utlottning!!
3 lotter TACK!!!

Ha en fortsatt mysig Måndag kväll....

Kram Lotta...

JoHaNNa sa...

deltar med 2 lotter tack :)

http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2011/october/5-olika-priser.html#comment

Lisa sa...

Hej goa Sanne.. Du är så välkommen när som helst på en kopp kaffe. Tack för dina fina ord. blev så glad. Självklart snor jag 3 lotter och hoppas på tur i din fina utlottning. Du har så underbara saker. Får till nåt av allt. Älskar den söta necessären ska du veta. Den åker mellan Norge och Sverige hela tiden. Ha en skön vecka...

Kramar Lisa

Torpliv sa...

Vilken fin utlottning, Sanne, jag är jättegärna med! Följer dig gör jag redan, och länkar såklart =) Grattis till ett år med bloggen! Kram Petra

Rapport till Vänfors sa...

Har aldrig varit inne hos dig men såg att du hade en utlottning som såg jättespännande ut.Har nu tittat runt lite och jag har sett massor av mysiga inlägg och bilder.Fastnade direkt för bilden på symaskinshuvan...vill ha.
Har du gjort den själv eller kan man köpa den någonstans? Så himla fin. Vill naturligtvis vara med på din utlottning, 3 lyckolotter till mig.
Kram Annika

Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det! sa...

Hej hej, är gärna med & chansar på 3 lotter :). Blev följare nr 34 på Bloglovin.. Gillade alla vinsterna, drömvinster allihop! Skulle bli perfekt julklapp till storasyster.. pengarna får man snåla på då alla fyller år i nov, dec, jan & februari.. allting på samma gång, så att kunna spara ihop några kr av kassan skulle vara tiptop..

Har även länkat här: http://yarp.blogg.se/jagtavlar/2011/october/tavlar-hos-sanne-111.html

Kram Nathalié
n.teodorson@gmail.com

Mervi sa...

Mukana arvonnassa!

Gunilla sa...

Duktiga du!!! Det är alltid ett nöje att kika in till dig :)
Jag vill ha en lott i ditt härliga lotteri!
Hösthälsningar!!
gunilla.gustafsson@pp2.inet.fi

marika sa...

Hej!
3 arvalla mukana, upeat palkinnot <3

lyckobo sa...

Vilken tur att jag hann delta, fick datorn i skick först idag! Så fina priser allihopa! Grattis till fina 1-åringen, hoppas det blir flera till!!!

Mycket annat & lite betong sa...

Jag vill så klart gärna vara med på utlottningen. En lott, tack!
Så många besökare du haft! Men så har du en jättefin och mysig blogg med vackra foton.

Trevlig kväll!
Agneta

Nyanser av vitt sa...

Grattis Sanne. Du har en vacker blogg och är duktig på att svara på alla kommentarer.Hoppas du fortsätter i många år till. Jag är gärna med i din fina utlottning och tar tre lotter då jag länkar samt redan följer dig.
Sköt om dig.
Kram Agneta

Vardag och flärd sa...

Grattis till ett år! Vill gärna tävla med 3 lotter, är följare.
Kram Eva

Livet på Vestergård sa...

Grattis till ett år med bloggen!
Så många fina vinster! Jag länkar från min blogg och följare är jag sen tidigare så jag hoppas på tre lotter.
Kram Kicki

Piijuli sa...

Onnea!

Kahdella arvalla mukana :)

Liisa sa...

Grattis på årsdagen, Sanne!
Vilka fina vinster! Jag tar 3 lotter, tack ;)
Ha det bra och en skön vecka!
Kram Liisa

Anonym sa...

Grattis på 1-års-dagen och till så många besökare!

Jättefin blogg du har! Jag har hittat hit via Bittan.

Jag är gärna med i utlottningen med 1 lott!

Mvh Renate
wretefelt@hotmail.com

Noas smycken sa...

vilka fina saker du har!! Jag är gärna med i utlottningen och tar 3 lotter. Mvh noassmycken.blogspot.com

Caroline Andersson - 18år och blivande mamma sa...

jag är med, gillade necessären så jag håller tummarna för ett andra pris :)

Länk: http://theresiacaroline.bloggplatsen.se/2011/10/11/6421322-utlottning/

caroliinea@hotmail.com

Galleri MochB sa...

Vilket kul datum du började blogga på :O) Jag vill gärna delta i din utlottning med så fina priser!
Ha ett skönt höstlov. Här har vi först nästa vecka.
Kram Mia

Maria sa...

Klart att jag skall var med på detta. tar tre lotter. Så fina saker :) Kram Maria

VIT SOCKERBIT sa...

Grattis!
JAg vill självklart vara med och testa lyckan. Tar två lotter :)
Ha en fin tisdag!
Kram från Emelie

Livingroom sa...

Grattis Sanne till din blogg på ett-års-dagen. Hoppas du haft en fint år här i Bloglandia. Ser alltid fram emot dina inlägg och läser varenda ett fast jag inte alltid kommenterar. Nu deltar jag i utlottningen med tre lotter och hoppas på tur. Älskar alla dina fina alster, Kram.

Ruususuun äiti sa...

Hei, mukana yhdellä arvalla! Kaunis blogi sinulla!

Vform sa...

HEJ!
Jättefin blogg du har ... får gratulera till bådadera :)
Vill gärna vara med i utlottningen av så många, fina priser! TRE lotter, tack!
Se även min utlottning ;)
Ha en finfin höstdag!
Kramis fr. Österbotten

Liza sa...

Grattis till ett år som bloggare!
Och grattis till alla besökare, WOW!
Vill GÄRNA vara med i utlottningen, såå fina saker!
Tar en lott tack!

Ha en bra dag!

Kram Liza

Tuija sa...

Yhdellä arvalla mukana hienossa arvonnassa.

Onnittelut 1-vuotiaalle!

-Tuija-

Vilmas Hus sa...

Grattis till 1 år!! Vilken underbar utlottning du har! Jag vill gärna vara med, tar 3 lotter!

Kram Charlotte

Susanne sa...

hej ,,vill gärna vara med och fira dig..tar 3 lotter och hoppas på tur,,önskar en fortsatt trevlig dag.kram från Fare

Så Vitt Jag Vet sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jenny sa...

Härligt och grattis!! Jag tar jättegärna 3 lotter, länkar, följare är jag ju redan ;)
Kram Jenny

Tove sa...

Men vad roligt med utlottning! Jag vill oxå vara med :D Är redan följare av bloggen men länka kan jag inte än tyvärr..

rosenälvorna sa...

Hej, vilken tur jag hittade hit idag, naturligtvis vill jag vinna någon av dessa fina saker :D Jag får ihop tre lotter och hoppas på att turen väljer mig // Christina

Jenny -Mitt arkiv, inredning och pyssel sa...

Stort grattis! Jag är gärna med och tävlar om de fina vinsterna med 3 lotter! Ha en trevlig resa!

Vita huset 28 sa...

Hej och grattis till bloggen 1 år!
Klart jag vill vara med och fira och kniper 2 lotter tack.

ha en skön kväll
Kram Camilla

Umm-Yara sa...

Vilken härlig blogg du har! Grattis till ditt första år som bloggare. Jag håller tummarna för att jag vinner! 3 lotter till mej!

Kram från Kristin i Borås

What's in a day sa...

Hey,

I am your nemwest follower from Holland.
I like your blog, it is so noce to see all those things from countries in Scandinavian!!!
I will try to set a link on my blog:))
Have a nice day.
A little question, is the language on your blog Swedisch or Finnish???


Dutch greetings,
♥Eefie

Lycka är ~ Onnea on sa...

jag vill gärna vara med i din tävling med 3 lotter.
~marita~

Millah sa...

1. Jag är jätte gärna med :)
2. Länkat här: http://millahmillah.blogg.se/2011/october/fina-vinster.html
3. Börjar följa din blogg

Kramar // Millah
millahoman@hotmail.com

Livsnjutaren sa...

Jag vill absolut vara med. Skriver Hej här och är redan följare;)
2 lotter till mig Tack.
Kram/Fia.

Annika - drömmen om 11 barn sa...

Jag är med och tar tre lotter! :)

Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2011/october/savittjagvet.html och följer dig genom bloglovin

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Gratulerar!!!!! Och vad roligt med så många besökare!!! men vem vill inte titta in hit!
Jag är jättegärna med på en lott!!!
Kram till dig!

Heidi - omankodinonnea sa...

Mukana arvonnassa:)

Anonym sa...

Vackert och lockande. Är glad att jag hittade din sida idag. Stort grattis! Jag är gärna med och vill ha en lott.
victoria.wideen@hotmail.com

Spacegirl sa...

Jag är gärna med i din fina utlottning :-)
Jag tar TVÅ lotter och här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/october/1-november-utlottning-1.html

Spacegirl_@spray.se

Sofie L sa...

Jag är med och tar 3 lotter :)

Länkar här
http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/october/1-nov-utlottning-av-fina-vinster.html

Följer pà bloglovin som nr 39

Kram Sofie
citcit.kuruyemis@gmail.com

Mariette sa...

Visst vill jag vara med i din utlottning. Jag tar tre lotter!
Din dyna av örngottet var verkligen underbart fint!
Kram

annelie sa...

Grattis till årsdagen!
Vilka härliga vinster du har:)
Jag är med med 2 lotter.

Ninni sa...

Hej

Onnittelut!

Mukana yhdellä arvalla :)

Anonym sa...

Grattis!!
Hoppas på tur med en lott i din trevliga utlottning!
Britt
britt.jonesig@telia.com

E-B sa...

Grattis på ettårsdagen och alla besök på din blogg!
Vackra priser, hoppas vinna med två lotter, har länkat.
Allt gott!

Annefia sa...

Grattis till 1-års jublieet och alla besökare! Jag länkar från min sidebra och vill jättegärna ha två lotter.

Dani sa...

Så fina priser!
Jag är med med tre lotter!

Jaana sa...

Så fina saker! Jag är gärna med på din utlottning....med två lotter.

Kram!

Eddan sa...

Vilka fina vinster, jag är gärna med och tävlar :-)!

Min blogg är tyvärr inte aktiv varför jag inte har länkat men jag har blivit följare av din blogg. Vad blir det? En och en halv lott kanske ;-).

Kram från Anette

A House With A View sa...

Stooort grattis till 1 års dagen!! Du har en jättefin blogg tycker jag!! Och vilken fin utlottning, jag vill gärna vara med i den!! Länkar från mig och deltar med två lotter!!

Hoppas hoppas hoppas...

Kraaaaaaaaaaaaaaaam aka

Anonym sa...

Grattis två dagar försent!:)
Vill gärna ha en lott.
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

HEMMA sa...

Är gärna med och firar :)
Kommenterar och följer din blogg redan.
Håller tummarna, MALIN

Änglarum sa...

Hej! grattis till alla besök! du har en fin blogg,såklart jag vill vara med. länkar o följer dig så 3 lotter Tack.kramiz Jessica

Elzie sa...

Vill gärna vara med i din utlottning. Tar tre lotter.
Kram Elzie

kavallinskan sa...

Jag tar 3 lotter och håller tummarna :)

Henna73 sa...

Yhdellä arvalla mukana!

Anonym sa...

Ett stort grattis!;-)
Jag är gärna med=)
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

anniina sa...

Helt ljuvliga saker! En lott till mig tack :)
/Anniina.wannas@hotmail.com

Loella sa...

Hejsan!

Är så gärna med och tävlar. 3 lotter till mig efter dina anvisningar....:)


Varma hälsningar Loellan

PyretPepsi sa...

Jag är med och tar 3 lotter.
Är redan följare till dig och har länkat här: http://pyretpepsi.blogspot.com/2011/10/111101-tavlar-hos-sa-vitt-jag-vet-om.html

Haaveilija sa...

Mukana arvonnassa :)
Löysin blogisi aivan vasta, mutta aivan ihanalta näyttää, joten tästä alkaa blogisi seurailu :D

Ihanaa syksyn jatkoa!

Ja kahdella arvalla mukana!

Ett Vitare Hem sa...

Åh så mycket fint kniper tre lotter och hoppas på tur ;o)
Ha en riktigt fin lördag!
Kram/Lena

Leena sa...

Grattis! Och vilken fin lotteri du har! 2 lotter till mig, tack. :)

Fröken Tindra sa...

Vilken vacker blogg du har!
Jag tar tre lotter i din fina tävling och hoppas på tur!
Kram!

Louise sa...

grattis till 1 år och till alla besök!! jag vill gärna vara med i din fina utlottning och nappar 3 lotter, tack!

linda17v@hotmail.com sa...

Deltar så gärna med en lott!

Anonym sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i din utlottning, har ingen egen blogg så jag kan inte länka, det blir 1 lott för mig.
Ha det gott!
Kramar Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Ida sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen. Så fina vinster allihopa!

Tack!
MVH
idapida@banck.se

Anonym sa...

hej ramlade in på din sida...vad vackert det är här inne...tar gärna tre lotter..kram

Ingela - Mosters Trädgård sa...

Fina vinster allesammans, och så många :-)
Jag vill gärna ha chansen att vinna någon av dem så jag både länkar och lägger mig som följare = 3 lotter tack.
Ha det gott. Kram, Ingela

Uttan sa...

Oj sååå många fina vinster Klart! vill Jag vara med.
Jag tar TRE lotter följare är Jag sedan förut och så har Jag länkat på Min Blogg!
Och grattis till 1 år. Jag firar Tre år i dagarna och älskar blogglivet och alla fina vänner man får och alla otroligt duktiga Bloggare som finns och ger inspiration och värmande kommentarer.

Kram!

I mina gömmor sa...

Jag hänger på, fina finster!
2 lotter tack!

Kram Malin

Cecilia sa...

Jag är gärna med i utlottningen, länkar även på min blogg så jag tar 2 lotter :)

Unknown sa...

Ihana tämä sinun blogisi, kolmella arvalla mukaan!

Lizette sa...

Hej hej.
Jag är gärna med och tävlar. Jag har länkat i sidomenyn på min blogg.

Tar alltså 2 lotter...

OlgaA sa...

Tar tre lotter ;)

Länkar, följer och hoppas på tur ;)

kram/Olg@

Johanna sa...

Vilka fina saker! Jag är gärna med och tävlar! Kram johanna--andersson@hotmail.com

Love and be proud sa...

Hej, jag deltar gärna i din utlottning! Välkommen till mig du också!

Det sköna i livet.. sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Har länkat från min blogg och kniper därmed 2 lotter :)

//Linda

mintsu sa...

minä mukana yhdellä arvalla

katha´s kortmakeri sa...

En till som vill vara med och hoppas på stor tur. Länkar,så 2 st lotter till kortmakeriet tack!

Å du stort GRATTIS!!!

Kram
Katha

Märta sa...

Vill gärna vara med i din utlottning. Jag har lagt mig som följare och jag länkar till din blogg, så med kommentaren blir det väl tre lotter. Vilka fina vinster! Nu hoppas jag på tur!
Kram! Märta

Mitt krypin sa...

Grattis!
Är gärna med i utlottningen.
Norpar 3 lotter och håller tummar och tår.

Kram Anna

Kamomilla sa...

Ihana arvonta, mielelläni mukana yhdellä arvalla!

Photo by Maria sa...

Vilken fin blogg jag ramlade in på och en härlig tävling som jag gärna vill vara med i..
Jag tar 3 lotter så jag blir alltså följare och jag länkar från min blogg..

Njut av nuet..

Kram Mia

Lena/isklockan sa...

Hejsan!!

Vill gärna vara med . Jag har länkat och lagt mig som följare på din fina blogg. = 3 lotter.

Kram

Loppan sa...

Grattis till 1 år och till alla följare. Jag hoppas det blir fler ;).Hoppas även på tur o kniper 2 lotter.

Kramar

Aquilejans sa...

Jättefin blogg!
Jag tar gärna 3 lotter.
Mvh Malena

Unknown sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och tävla! Är redan följare, länk ligger uppe och kommentaren har du här, så det borde bli 3 lotter, eller hur? :)

Nu gäller det bara att hålla tummarna!
Ha en fortsatt härlig torsdagskväll!
Kram Maria

Kerstin sa...

Grattis till årsdagen. Jag vill vara med i utlottningen med en lott. Hoppas på god tur. Ha ett trevligt veckoslut. Mvh Kerstin

Elins Lantliga Drömmar sa...

Hej!
Underbar blogg du har. Har nyss börjat blogga själv och har så mycket kvar att lära mig.

Självklart är jag med i utlottningen, 3 lotter tack! Nu håller jag tummarna för att någon av de underbara vinsterna ska hamna hemma hos mig.

Kram
Elin

Kirsikka... sa...

Grattis!
Gärna med på utlottningen med 2 lotter!

Tiina sa...

Kahdella arvalla mukana ihanien palkintojen arvonnassa.

Susanne sa...

Har precis missat detta!! Stort grattis ;)) Jag är gärna med på 3 lotter, följer ju sen länge!
kram susanne

Jag har också utlottning om du är intresserat!

bellagio sa...

2 arvalla mukaan, jospa tärppäis...

bellagio@luukku.com

Anonym sa...

Grattis grattis!! Vilken fin blogg du har! Tar gärna chansen att va med i din utlottning. Kniper 1 lott. Hälsningar Kajsalisa. kajsalisa75@hotmail.se

Akissfromthepast sa...

fint lottery!
jag vill ha 2 lott. jag vill bli följare om denna blog och länka med bilden på min blog akissfromthepast.blogspot.com

ha en bra kväll!

Arja sa...

Ehdottomasti 3 arvalla mukana!
Ihana arvonta.

Mukavaa viikonloppua<3

Jossu sa...

Kahdella arvalla mukana uutena lukijana.

Margot sa...

Hej! Hittade precis hit till din fina blogg via en annan sida! Stort grattis till 1 år och så fantastiskt många besökare! Vill gärna vara med i din fina utlottning med 3 lotter! Jag länkar från min blogg och har lagt mig till som följare! Hit återvänder jag gärna:)
Ha en fin söndag!
Kram Margot

AkH sa...

Hej, jag tar gärna 3 lotter. Kul att hitta till en ny fin sida. Underbara vinster, nu är det bara till att hålla tummarna.
Trevligt höstlov (om du själv får något ledigt).
Med vänlig hälsning
Anna-Karin, www.hemochting.blogspot.com

Lola sa...

Hej Kära Du! Nybörjare som jag är så har jag nu kämpat ihop 3 lotter - puh, det var svettigt!! Antagligen kan man göra på ett mycket enklare sätt när man länkar med bilder och håller på =) men det begriper inte jag än! Hääärlig blogg har du iallafall!!!

Seralias Stuga sa...

Nu hoppas jag på Fru Fortuna. Jag tar tre lotter!
-mona-

Eeva sa...

2 arvalla mukana, linkitän arvonnan blogini sivupalkkiin.

Familjen Engelbrektsson,Johansson sa...

Oj vad fina vinster,är jättegärna med och tar två lotter.

Anonym sa...

Fin blogg :) Tar en lott :)

Anonym sa...

Hejsan
Jag är redo för tur med en lott i ditt fina lotteri
Hälsar
Lena i Kalmar

lena.idbrant@telia.com

Anonym sa...

Jag är gärna med i lotteriet! Du har så fina saker och tips här på din blogg! Min adress: ann-marie.wikstrom@stil-form.fi

Nicole sa...

Grattis till ditt första år i Blogglandia! Jag länkar och deltar med två lotter!

Kram, Nicole

Mormor Bretta sa...

Grattis till 1År!
Är gärna med och firar samt hoppas på tur!
Mvh
Britt

Mia sa...

Jag deltar med en lott! :)

Ilona sa...

Yhdellä arvalla mukaan arvontaan :)
Onnittelut!

Birgitte med Annekset sa...

Vil meget gerne forsøge lykken med de fine gevinster. :-)
Jeg linker ligeledes.
Klem Birgitte

2ne sa...

Her var det mange flotte gevinster :-) 2 lodder på meg, linker i bloggen min.
Ønsker dere en flott dag.

Fru B sa...

Hejsan! Klart jag vill vara med i din utlottning! Jag tar tre lotter,kommenterar, länkar och blir följare av din blogg.

Helena L sa...

jag tar 3 lotter är jätte gärna med i denna mysiga tävling super fina vinster :).

Jag följer dig nu på bloglovin vart nummer 43

och har tipsat om tävlingen här
http://www.supergirlpower.devote.se/blogs/13490968/taevlar-om-jaette-mysiga-saker.htm#WriteComment

Sådär klart och gjort då är det bara att hålla tummarna då :) Om jag har turen att vinna så är min hotmail adress Jagalskarsarah@hotmail.com

Kram

Linda sa...

Såg när du lade upp tävlingen på din blogg, och tänkte att jag deltar senare! Livsfarligt, för nu tänkte jag ju glömma!
Jag deltar med tre lotter. Blev följare av din blogg nu också, läser din blogg vare vecka, men har inte följt den "offentligt" förr, men nu e det fixat!:)

Hoppas på vinst i din fina tävling! Och grattis till den 1 åriga bloggen!

Kram Linda

Det Vita Drömhuset sa...

Grattis! :)
Kniper 3 st lotter!

Kram Åse

Anonym sa...

Onnittelut :) Ihanaan arvontaan lähden mukaan kolmella arvalla! :)

Kaija sa...

Onnea 1-vuotiaalle!
Tosi hienot palkinnot! Olen mukana 2:lla arvalla ja toivon parasta. :)

Villa Carl Larsson sa...

Jag vill så klart vara med i din fina utlottning och kammar hem två lotter. Följer dig gör jag redan bland mina favoriter på min blogg, men det kanske inte räknas. Gör det det, så tar jag gärna tre lotter :)

Kram Josefin

Jessica sa...

Är gärna med och tävlar med 3 lotter :)Jättefin blogg!

Pajupirtin Kaisa sa...

Onnitteluja♥ ihanalle blogille. Kolmella koitan onnea. Kiitos kun saa osallistua.
Kaisa

stina sa...

Jag är med och tar 3 lotter! Har tipsat åp bloggen http://fladdor.se/?p=3406 och gillar din blogg på Bloglovin (blev nummer 45)

Kram Stina
fladdor@gmail.com

Lillon sa...

Grattis på 1-årsdagen!
Jag tävlar om 3 lotter.
-->http://lillon.papper.fi/2011/10/27/tavling-2/

Mvh. Lillon

Johanna - mamma till Leia sa...

Jag är gärna med.

johannavictoria_@hotmail.com

mimmi sa...

jag är gärna med å tävlar åxå :)

Lena sa...

Oj, vi är många som vill vara med!
Följare är jag sedan länge och nu lämnar jag kommentar...
en eller två lotter?

Hur som , så håller jag tummarna för en vinst!

Lena

Titti sa...

Lämpimät onnittelut 1-vuotiaalle ihanalle blogille!♥
Koitan onneani kolmella arvalla!

Marika-Valkoista&Rustiikkia sa...

hEI!
3 ARVALLA MUKANA!
oNNITTELUT 1-VUOTIAALLE IHANALLE BLOGILLESI!!
TERKUIN,MARIKA

Anonym sa...

Hej!
Har hittat hit via andra bloggar och blir inspirerad - och återkommer. Nu vill jag gärna vara med och försöka vinna. Just det där hotellet har jag faktiskt tittat på och nästan bestämt mig för när det blir Paris nästa gång! :-)

Anonym sa...

Hej kul med tävlingar och fina vinster. Vill gärna vara med.
Anna-Lena
Annalena.sjoblom@hotmail.com

Anonym sa...

Yhdellä arvalla mukana ihanassa arvonnassa!

Janina

Annette sa...

Jag vill gärna delta! :O)

Elmiira sa...

Ihana arvonta ja kahdella lähdetään mukaan jännittämään:)

Mari sa...

Onnittelut!
Kahdella arvalla mukana.

Sari K. sa...

Ihanan blogin arvonnassa mukana kolmella arvalla.

Anonym sa...

Grattis till 1 år!
Jag vill gärna vara med i utlottningen. En lott för mig.
karolina.bergman@home.se

Marie sa...

Vill gärna vara med i din fina utlottning, länkar så det blir 2 lotter för mig. Ha en bra söndag, kram Marie

sandra sa...

jag är gärnam ed och kör på 1 lott

mvh
sandra

mejl zazza_zazzza@hotmail.com

Anne B. sa...

Grattis! Tar gärna en lott, tack.

abackman66 at hotmail.com

Lea sa...

Hei! Ihanat palkinnot ja mukava arvonta! Lähden mukaan yhdellä arvalla.

aurinkoinen--@hotmail.com

Eddan sa...

Vilka fina vinster :-)! Jag är gärna med och tävlar och tar 3 stycken lotter tack.

Jag har länkat till tävlingen i vänstra kolumnen på min blogg och jag är följare av din blogg sedan tidigare.

Kram från Anette

★ Katta- Mamma till Bell, Melvin & Nova★ sa...

Jag är med och tävlar

kattaaa@ymail.com

★ Katta- Mamma till Bell, Melvin & Nova★ sa...

Har länkat i min blogg:
http://kattaaa.blogg.se/tavling/2011/october/tavlar-48.html#comment

kattaaa@ymail.com

Johanna sa...

Underbar blogg du har. Jag tar gärna en lott!

Mvh Johanna
atraholm@telia.com

suss sa...

Åh, vill gärna vara med och tävla, och håller tummarna för att turen ska vara på min sida!
= )

Felix sa...

Hittade just till din blogg och din fina tävling! Jag är gärna med och tar så många lotter jag får... ;-) Jag länkar med bild, och lägger till dig i min blogglista. Blir det 3 lotter då? Sedan hoppas jag på tur i dragningen...

Hösthälsningar
Elisabet

Anonym sa...

Hejsan!Hittade hit idag först.Vilken fin blogg.Gillar också den lantliga stilen,som vi också försöker få till i vår gamla Klockargård.Passar samtidigt på att gärna delta i utlottningen.Tyvärr har jag ingen egen blogg.H.Anki

Millah - väntar första barnet ♥ sa...

1. Jag är jätte gärna med :)
2. Länkat här: http://millahmillah.blogg.se/2011/october/fem-vinster-111.html
3. Lagt till dig på bloglovin

Kram // Millah
millahoman@hotmail.com

Anna Berit sa...

Hej. 3 lodder til mig for kommentar, link og følger. :)

Pia sa...

Hejsan! är gärna med och tävlar om fina priser! Blir en lott för mig :) Kram

Lisa sa...

Jag deltar gärna med en lott!
lisa_juting@hotmail.com

Iris sa...

Onnea 1-vuotiaalle blogille!
Kahdella arvalla upeaan arvontaan mukaan!

Lantlivochloppis sa...

Hej!
Vilka fina saker du lottar ut!
Jag tar en lott =)
Kram Ellen

care69 sa...

Jag är med, två lotter tack.

har länkat.
http://care69.blogspot.com/2011/10/1-nov-vinn-fem-vinster.html

care69(at)live.se

Rosmarin sa...

Kahdella arvalla minäkin kiiruhdan mukaan, viime metreillä!

«Äldst ‹Äldre   1 – 200 av 220   Nyare› Senaste»
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...