1 okt. 2011

Mitt lilla syrum...

 En liten hylla och knoppbräda har flyttat in i mitt lilla syrum...
Det är loppisfynd som genomgått en liten förändring...

Denna lilla väggstump har har jag länge tänkt sätta en hylla på...
Men meningen var nog att det skulle rymmas böcker på hyllan,
 tyvärr blev det inte så...

Nu hoppas jag att hitta någon pryl som passar att hänga på
 knoppbrädan. Veckoslutet firas i mellersta Finland med mina 
goda och härliga kurskamrater... Kanske hittar vi någon trevlig 
inredningsaffär eller loppis... 

Önskar ALLA ett skönt och varmt oktoberveckoslut...
Kraam
Sanne

Mina loppade prylar innan de fått med pensalen...

12 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Fint, gillar särskilt korgen som du hängt på knoppbrädan :)
Önskar dig ett trevligt veckoslut i mellersta Finland!
kram Tini

Livet på Vestergård sa...

Fin hylla! Så snyggt med blommorna i korgen.
Hoppas att du får ett inspirerande vckoslut. Kram Kicki

Hanna sa...

Så fint du har det i ditt syrum.

Ha en fin lördag!
Kram
Hanna

dagdrömmar i vitt sa...

Hej vännen, vad fint du gjort. Litet men naggande gott, som man säger ;)
Ha en riktigt skön dag med dina vänner. Ni hittar säkert något fint att shoppa, hihi
Kramkram <3 nettan

Gunillasljusglimtar sa...

Åh va mysigt rum...behöver lite tips på mitt lilla sy o datarum,är såå tråkigt! men har inte så stor lust att fixa med tapetsering o sånt för det är ju en hyreslägenhet..Man vet inte hur länge man bor kvar här...Mysigt i finland då? Hoppas du shoppar lite då...Kramis Gunilla

Mariette sa...

Så vackert det blev med blommorna i den vita korgen!
Mariette

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej vännen!
Vilken söt liten hylla! Är säker på att du hittar något fint att hänga på krokarna... om inte annat så kan du ju alltid virka eller sy något fint, du som är så duktig.
Önskar dig en härlig helg!

kram kram

Marie Louise sa...

Jättefint det där..kram Marie

Arja sa...

Fint!

Trevligt veckoslut!

Betong ute och inne sa...

Hej Sanne...
Förlåt, gud vad det var längesedan jag var inne hos dej, något hände på min blogg, och hela min blogglista försvann, och sorry du kom bort då, men nu är du tillbaks :)

Så himla fina sakerna blev från loppisliv till hemma hos dej....

Ha en skön söndag
Kram Malin

Lisbet sa...

Så fint!
Småningom hittar du nog ngt att hänga på knopparna...
Hoppas du har ett skönt veckoslut!

Lyckoslanten sa...

Hisnande vackra inlägg som jag missat under senaste veckan! Ibland räcker inte tiden till, men vilken tur att man kan ta igen det där sen!
Jag tycker jag var i mellersta Finland, undrar var du var! Hoppas din helg blev lyckad! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...