28 okt. 2011

Längtan...

Små stickor och tunnt garn är inte helt min grej... 
Har aldrig haft så jätte bra tålamod... Men nu är
pulsvärmarna klara.

Stickade ett par pulsvärmare som kanske ges bort till någon 
som är frusen av sej... För jag har märkt att dessa små 
"pulsisar" verkligen värmer hela kroppen...

Här hittar du stickbeskrivning till pulsvärmarna....

Bordet som jag fotade pulsvärmarna på är ett auktionfynd 
som småningom skall genomgå renovering...

Fredagmys till er ALLA !
Kraam
Sanne 

Auktionbordet...

24 kommentarer:

Lisa sa...

Hej Sanne..Så fina pulsvärmare du har gjort. Har lite svårt sticka, finmotoriken i fingrarna krånglar. Här i Norge har många pulsvärmare även inomhus. Jättefina var dom iallafall. Önskar dig en skön fredag..

Kram Lisa

Titti sa...

Pitkästä aikaa olen blogi kierroksella!
Suloiset nuo ranteenlämmittimet!♥
Mukavaa viikonloppua!

Anonym sa...

Åh vilka vackra pulsvärmare... SÅ duktig du är...

Önskar dig en skön helg

Auli sa...

Se on totta, että ranteenlämmittemet lämmittävät koko kroppaa, tiedän kokemuksesta!

tre nyanser av vitt sa...

men du vilka ljuvliga värmare du har gjort! De skulle jag gärna lägga "vantarna" på. Stickade mycket förr och börjar bli lite sugen på det igen, bra avkoppling! Var har du fått de små textlapparna ifrån? jättesöta!
Ha en skön helg
Kram Marie

Snäckskalsdalen. sa...

Vilka fina, riktigt ljuvliga värmare! Och bordet är snyggt.
Agneta kram

Galleri MochB sa...

Så söta :O)

Tinis vita hem sa...

Trevligt med texterna på pulsvärmarna :)
Ha en fin helg!
kram Tini

Vit dröm sa...

Men du vad fina! Vem skulle inte bli glad och varm för dessa?!
En riktigt mysig fredag önskar jag dig!
Kramar Anna

Marika-Valkoista&Rustiikkia sa...

Heissan pitkästä aikaa!!!
Tulin kierrokselle,ja tutkin äskön tunnin IHANIA postauksiasi...huoh,kaikki on niin kaunista♥♥♥
Ja ihanat nuo ranteenlämmittimet,wau!!
Iloista viikonloppua sinulle,Sanne!!
Kraam,Marika

Maria sa...

Så vansinnigt söta. Skulle önska att jag kunde använda sådana här ...men då skulle jag svettas ihjäl (åldern eller nått kanske?) Men jag kan ju alltid titta och njuta. Kram och skön helg på dig, Maria

Riitta Sinikka sa...

Kauniit!!Hyvää viikonloppua!

rosenälvorna sa...

Wow, helmysiga :) Rara små ord som pryder dem också.Chistina

Nette Cecilia sa...

fina värmare du gjort ,kram Nette

Hanna sa...

Ha en fin helg!
Kram
Hanna

Maria - Wikers Liv sa...

Åh, så söta! och bilderna är bara sååå fina!
Kram!

lyckobo sa...

Åå,så mycket fint jag har missat här under min dvala!!! Pulsvärmarna är verkligen så söta, och skorna nedan urgulliga, vilken toppen ide'!
Ha en skönskön helg!

Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det, IVF 2012! sa...

Åh tänk om man kunde sticka så där fint! Vill så gärna lära mig igen, det är ju så behändigt och nödvändigt t.o.m :)

Torpliv sa...

Så fina pulsvärmare du gjort! Håller själv på med att sticka en del nu och dina fina inlägg ger verkligen massor av inspiration! Hoppas du får en fin helg!
Kram Petra

Ninnis sa...

Så härligt med sådana fina pulsvärmare över livsnerven.
Verkligen superfina!!!

Ha det så skönt!

Kram Ninni

Vi i Villa Ville kulla sa...

Gud så fina ..vill ha ..jag får nog kolla din beskrivning...och med den fina texten och va charmigt med olika ord!
Ha en fortsatt skön helg!
Kram Lotta

Fru B sa...

De blev ju jättefina! Måste bara få fråga var du köpt de söta små tygetiketterna som du sytt på?

alegni sa...

så fina de är och vilka fantastiskt vackra foton du tagit!
ha en prima helg!
kram

Myriam sa...

So lovely!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...