29 okt. 2011

Slutet gott...

Slutet gott allting gott... Min vinst, en skarf, som jag vann på 
bloggen En Vacker Vardag har hittat hem till mej...
Skarfen gillade att vara ute och resa, så den har åkt några 
gånger mellan Vasa och Helsingfors-regionen...

Vad glad jag blev då paketet låg i postlådan i går. Skarfen är
 så fin och helt i min stil.. Tusen tack till "En Vacker Vardag",
 jag är så förtjust i min fina vinst...

Idag blir det en sväng ut till holmen. Vill njuta av sjöluften 
och så har jag tänkt plocka lite kottar...

Ha en avkopplande lördag !
Kraam
Sanne

18 kommentarer:

Fru B sa...

Glöm inte ta scarfen på dig så att du inte fryser : ) Den är verkligen fin!

Hanna sa...

Grattis till den fina vinsten.
Kram
Hanna

Tinis vita hem sa...

Skarfen är ljuvlig, tur att den hittade fram till sist :)
Ha en vacker dag i skärgården!
kram Tini

Prinsesse Elin sa...

Hei kjære du.
Boka er på vei. Den ble sendt på mandag så jeg håper at du har den snar:) Lørdagsklem:) Og gratulerer med den fine gevinsten :)

Aquilejans sa...

Grattis till vinsten!
Ha en härlig helg!
Mvh Malena

Hannis sa...

Vilken vacker sjal!
Värd att vänta på=))
Kram Hannis

Vardag och flärd sa...

Grattis till den underbar vinsten!
Kram Eva

Liisa sa...

Hej Sanne!

Hui, kun minulta oli jäänyt monta ihanaa postaustasi väliin, kun en ole ehtinyt blogejen pariin! Niin kauniita ovat kuvasi taas, ihania tuunuaksia ja kekseliäitä askarteluja! Ihailen sun ideoita ja silmää kauneudelle...!

Ha det bra o ett trevlig veckoslut min vän :)

Kram Liisa

Photo by Maria sa...

Grattis till vinsten, så snygg sjal..

Kram Mia

What's in a day sa...

You have had such a nice price, on cold winterdays, you need it.
Have a nice weekend,

Kram,
♥Eefie

Livet på Vestergård sa...

Det var verkligen en vacker scarf. Vilken tur att den hittade hem till dig till slut.
Snygg väska du har !
Ha en fin fortsättning på helgen.
Kram Kicki

Arja sa...

Oikein mukavaa viikonloppua<3

Fröken Tindra sa...

Vad skönt att den hittade fram till slut! Fin!
Kran!

Michaela Eriksson sa...

Hej!

Sanne, hoppas att allt gick bra!/

Michaela

Pia sa...

Ååh, en så vacker sjal! Och den där väskan...!
Kramar!
-Pia-

StrandviksVillan sa...

Hej!
Såg din fråga hos Lotta och tänkte ge dig ett svar. Du ska ställa kameran på läget A och sen ändrar du bländartalet till det lägsta, alltså 1,8. Då får du det kortaste skärpedjupet. Det du då ställer fokuseringspunkten på då blir tydligt och resten suddigt.
Ha så kul!

StrandviksVillan sa...

Grattis till vinsten! Sjalen är så jättefin.

Och DU har så otroligt fint här i bloggen! Aaaah, vilken njutning!

kram!

En vacker vardag sa...

Vad glad jag är att scarfen äntligen hittade fram! Roligt att du gillar den, den är verkligen mysig.

Ha en skön söndag! Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...