24 okt. 2011

Loppat armband...

På byrån som står i tamburen slänger jag ofta mina smycken..
Här i ett tidigare inlägg kan du läsa om byrån och spegeln...

Hittade på loppis ett armband med stora vita pärlor... Tog fram 
min pärllåda och då föddes ett nytt armband med silvriga 
mellanpärlor...

En vit pärla blev över och det fick bli en medaljong till ett
halsband... När jag fick upp farten så blev det ett silvrigt 
armband oxå... Helmien talo  och Vilihelmi är en finska
nätaffärer där du hittar vackra pärlor och kedjor...

En ny vecka tar vid... Sköt om er !
Kraam
Sanne

14 kommentarer:

Sanna-Riikka sa...

Hei!!!

Oi, miten ihania postauksia täällä taas onkaan, anteeksi, kun olen ollut niin laiska kommentoimaan ja kiirekin tuntuu nyt rasittavan ja tämä harmaa sää! Tulin etsimään romanttista piristystä päivääni ja täältähän se löytyikin!!!

Halein Sanna-Riikka

Gunillasljusglimtar sa...

Åh så fint ,vilken energi o ork du har till så mycket fint!! Jag stickar bara pippimössor nu till släkten,hihi...Ha en fin dag Kram Gunilla

alegni sa...

finfina armband! du är visst bra på all sorts pyssel, du!
kram

Snäckskalsdalen. sa...

Tänk att ha förmågan att göra så fint, du är verkligen påhittig och det blev inte bara fint, det blev både flott och gulligt!
Agneta kram

Anette Ryan sa...

Vilet snyggt sett du fått ihop. Gillar verkligen det långa halsbandet. Du får starta en lite Etsyshop så vi kan handla dina fina saker :-)
Ha en fin vecka.
Kram på dig Anette :-)

Tinis vita hem sa...

Armbandet blev vackert, kunde vara direkt från Våga :)
kram Tini

Vi i Villa Ville kulla sa...

Verkligen fint!!Vilken konstnär !!!
Önskar dej en mysig måndag!
Kramkram Lotta

Livet på Vestergård sa...

Så fint du har där i hallen och armbandet och halsbandet blev verkligen fina!
För att inte tala om nyckelskåpet i förra inlägget. Du har verkligen förmåga att göra något vackert av allt du tar i du ;0)
Kram Kicki

Zinkhjärtat ♥ sa...

Ååh så fina smycken du har gjort! Gillar speciellt ditt halsband:)
Stor Kram Annelie ♥

Mormors gård sa...

Hallojsan!

Vilka härliga smycken du fixat till! Kanske du också har nån bra ide' på hur man skall förvara allt smått man slänger ifrån sig på byrån i tamburen... har länge varit på jakt efter en lämplig "dittan-dattan låda" för nyckelknippen, viktiga lappar etc.
Ha det gott!
Krams Jessica

Seralias Stuga sa...

Hejsan!

Lika duktig som vanligt :o) Ett sånt armband med stora vita pärlor vill jag också ha! Så fint!
-mona-

Lyckoslanten sa...

Så många fina inlägg jag har missat hos dig när jag var borta! Det skulle inte förvåna mig om du blir smyckestillverkare nu också! Du behärskar den biten också! ♥

Torpliv sa...

Så vackra smycken, du är så duktig på allt möjligt pyssel! Och så roligt att du delar med dig av allt fint, väldigt inspirerande! Kram Petra

LissasVita sa...

Du är duktig på allt....Jättefinta smycke! Jag som purfärsk bloggare suger i mih allt jag kanl....Kramis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...