23 okt. 2011

Tavlans hemlighet...

Min nymålade tavla bär på en hemlighet... 

Tavlan är ett nyckelskåp.... Och är ett reseminne från vår resa 
i Tyrolen,  Österrike. Tänk att vi hittade en loppmarknad 
längs vägen... Det blev tvärnitning och ett stopp....

Den loppmarknad vi besökte hade många inressanta föremål 
som kunde ha rest hem med mej. Men mest ångrar jag att jag
 inte köpte en låda med många små fack. Det skulle ha blivit
en underbar prylhylla... Tänkte bara att den får jag inte med
 i flyget. Men nog skulle det ha lyckats... Snyft...

Nu har mitt nyckelskåp hittat sin plats i tamburen och påminner  
oss om vår höstresa till Alperna...

Skön söndag till ALLA er som kikar in !
Kraam
Sanne

Mitt nyckelskåp innan jag fixat det...

17 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Nyckelskåpet blev helt ljuvligt! Du är nog mästare på att se nya möjligheter i gamla saker. Jag hade nog gått förbi nyckelskåpet i sitt originalskick ..
Knappen blev en fin nyckelring och din väska är så fin, helt i min smak :))
Ha en fin söndag!
Vi ses i morgon,
kram Tini

Anonym sa...

Taas tuli todistettua, että valkoisella s a a ihmeitä aikaan!!

Snäckskalsdalen. sa...

Ha, fiffigt, får mig att tänka på kassaskåp, dölj både nycklar och innehåll i kassaskåpet så mycket som möjligt och gör man det så här snyggt så är det vackert!
Agneta kram

Nette Cecilia sa...

tänk så vackert det blev ,trevlig söndag ,Nette

LissasVita sa...

Superfint,det är lycka när man hittar det som drar så i en....Jättefint!!

Hemmavid sa...

Tjusigt!

Visst är det kul när man hittar fina grejjer på resor?
Var till Berlin i våras och hittade en urmysig antikbutik - tyvärr så var det mest stora grejjer som jag fastnade för - och eftersom att vi åkte tåg så fick jag inte med mig dem hem...

Kramen jenny

Fröken Luisa sa...

Åhh, vad snyggt det blev!

Ha en skön söndag!

Fröken Luisa

Unknown sa...

Så snyggt nyckelskåp :)

Kram Maria

rosenälvorna sa...

Helmysigt nyckelskåp, spec.efter ditt fix. Christina

Stina sa...

Väldigt fint.:-) Stina

Min Svägerska och Jag sa...

Jättefin ram, sånt älskar jag. Minns att min farmor hade en gammal sekretär med lönnfack, det var så spännande tyckte jag som barn. Detta kan ju bli detsamma för ett barn, gömma små hemlisar i...Ha en mysig söndagkväll. Kram Anna

Gunillasljusglimtar sa...

Den var jättefin! Ha det gott kramis Gunilla

Arja sa...

Valkea maali on ihmeidentekijä:-))
Mukavaa sunnuntaita<3

Maria sa...

Så bedårande. Mycket fiffigt.

Önskar dig också en bra söndagskväll och en skön start på veckan. Kram Maria

Pia sa...

DU STORE TID!!! jag skulla aldrig ha fallit för en så där ful sak!! Ja, sorry! Jag hade inte haft öga att se det gudomliga slutresultatet av ditt fixande till något helt otroligt vackert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vär har du hittat väskan som syns till hälften på bilden? Ser fantastisk ut den med!!!!

Du är nu en trollgumma du!

Kram och trevlig ny vecka!

-Pia-

Seralias Stuga sa...

Hej!
Du är så duktig och effektiv! :) Vilket fynd och så fint nyckelskåpet blev.
Önskar Dig en fin start på veckan!
-mona-

Tove sa...

ååååååååååh vilket ljuvligt nyckelskåp!!! Vill oxå ha!
Ha det bra, kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...