12 okt. 2011

Broderat örngott...

Skall bli spännande att se i vilken alphydda vi sover i natt...
Jag älskar Alperna men har bara varit där under vintern.
Så nu får vi se hur landskapet ser ut utan snö... Men kanske 
alptopparna är snöbeklädda...

Men här hemma på våran säng finns en ny dyna. Min mor 
frågade för en tid sedan om jag vill ha gamla lakan och 
spetsar.Visst ville jag ha det ! Så av ett gammalt örngott
 blev det en avlång dyna.

Ett så vackert broderi som nu kommer till sin rätt !

Önkar ALLA som kikar in här på bloggen ett skönt
höstveckoslut !
Kraam
Sanne

Ps! Delta i min 
utlottning HÄR.

19 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Vackert dynvar :)
Ha en trevlig resa!
kram Tini

Jenny sa...

Ah, såklart man vill ha fina lakan =) Så kul att göra saker av dem, fint hos dig som vanligt!!
Kram Jenny
Trevlig, spännande resa!!!

Livet på Vestergård sa...

Så vackert!
Ha en riktigt trevlig resa.
Kram Kicki

dagdrömmar i vitt sa...

Hej vännen, ssåååå fint broderi. Fiffigt att göra en tub av den så det syns, det fina broderiet:)
Ha en fin resa!!
Kramkram <3 nettan

En vacker vardag sa...

Jag kollade upp det och din vinst borde vara på väg till dig. Vill du vara snäll och höra av dig om du inte fått den inom några dagar. Fast ni kanske är bortresta ett tag nu :-)

Ha en riktigt fin resa i så fall och njut av vyerna! Kram

Anna sa...

åh, jättefina sängkläder, dynan ä absolut ljuvlig =)
Hoppas du får en trevlig semester !
Kram

Johanna Stålros sa...

Sååå fina! Önskar dig en finresa. Kram Johanna

Ardisia sa...

Vackert! Och gud va härligt med semester med mannen din! Ha en underbar resa =)
Kram Mia

rosenälvorna sa...

Verkligen jättevackert broderi! Christina

Lyckoslanten sa...

Vackert broderat örngott på en vacker säng! Det blir intressant att se hur ni bor där i Alperna! ♥

Marie sa...

Ser sååå fint ut på sängen!!
Kram

Hemmavid sa...

Gamla lakan kan man göra mkt skoj av! Din tubkudde blev ju sååå fin!

kramen Jenny

What's in a day sa...

So nce, those white blankets, it really looks like snow!!!

Have a nice trip and thank you for visiting my blog.

Kram,
Eefie

pysseltanten sa...

Så fin dyna! Jag bara äälskar gamla lakan o örngott...
Ha det så trevligt nu i Alperna...:))
Kraam Git

HEMMA sa...

Hejsan!
Snyggt dyna och tycker jag känner igen din sängöverkast samt de andra vita dynorna :)
En fin dag till dig, MALIN

Anette sa...

Hej Sanne
Åh va fin den blev ,de är underbart med gamla lakan o örngott:)
Ha de så trevligt i alperna .
Kramen Anette

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej
Jättehärligt och vackert.
Du återanvänder det mesta du och fint blir det också.
Ha en underbar resa.
Kram på dig.
Jessica

Nyanser av vitt sa...

Så vitt och fräscht. Ha det toppen nere i alperna.
Kram Agneta

Min Lilla Skattkista sa...

Så romantiskt, vitt är alltid väldigt vackert.
Ha det bra.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...