3 mars 2013

I syrummet...

I syrummet finns en byrå som jag ärvt av dottern... Ovan-
för den finns några ramar som är loppisfynd... Hittade nu 
en avlång ram som fick komma upp... Dottern står i den 
största ramen och bilden är tagen vid gamlas-dansen då
hon gick i gymnasiet... Det var ju jag som fick "äran"
att sy klänningen...

Oxå den lilla symaskinen är ett loppisfynd...

Den övre ramen har en bild som jag en gång gjorde på
en kortkurs... Och den lilla kronan är ett minne från Wien 
och Sissi-museét där...

Hoppas er söndag varit bra... Här vaknade vi till att vi
fått 30 cm nysnö under natten... Och våra ungdomar 
har skidat Vargspåret ( 25 km ) som går genom våra
byar... Duktigt gjort av dem !

Kraam
Sanne

6 kommentarer:

Livet på Vestergård sa...

En sån symaskin borde jag också ha nånstans i mina gömmor.
Duktiga ungdomar du har som skidat så lång!

Annes vita rum sa...

Tittar in och önskar en fin söndagskväll..kul att du är med på min utlottning..kramizar

Hemmavid sa...

Hejsan!

Så fint med olika ramar.

30 cm nysnö är inget (ialla fall inte jag) önskar mig i mars.. nu vill man ju se framåt - MOT VÅREN!!

Kramen Jenny

Lyckoslanten sa...

Personligt med så många olika ramar! Vi har inte haft så mycket snö i vinter, men vi fick en del i går och i natt.
Duktiga ungdomar! Jag kan inte skryta med att ha sportat på lovet.
Ha det! ♥

No34 sa...

Så fint med alla olika ramar, och klänningen ser fantastisk ut.. Du kan du!!! Och lilla symaskinen.... så söt!!
Nej, nu räcker det med snö för i år, även om jag älskar att åka skidor!!
Ha det gott, kram Kate

House and Garden by Bia sa...

Oj vad fina fynd du gjort!!!
Symaskinen var ju jätte söt!!
Och vad fint du har ramat in dottern:)
Ha nu en fin början på veckan!!
Kram från bia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...