17 apr. 2011

Söndagsbilden: Palmsöndag...

Min söndagsbild denna palmsöndag får vara vår palm
som finns i vårt " nya storarum ".

Jag vann en biljett till inredningmässan Sisusta 11. Det var
bloggen och affären Amalias Hem som jag vann biljetten av.

  Jag träffade Terhi  som har bloggen och från hennes 
mäss-stånd köpte jag den charmiga "spiran"...

Med det har pa forhand gjorda inlagg
halsar jag fran ett pulserande Amsterdam...
Dar av inga prickar pa bokstaverna!
Önskar er en varm och solig söndag !
Kraam
Sanne

15 kommentarer:

Ardisia sa...

Ååh Amsterdam låter inte helt fel =))) Hoppas ni har haft en underbar resa!

Kram Mia

Susanne sa...

Hej från ett varmt och soligt Sverige! Va härligt att vara i Amsterdam....jag var där för 30 år sen ;))
kram susanne

Anette sa...

Jätte snygg spira .
Ha de så fint i Amsterdam.
Kramen Anette

Lyckoslanten sa...

Vacker spira och fint inlägg denna palmsöndag! Amsterdam har jag inte besökt... ännu. Blir trevligt att se dina bilder när du kommer hem! ♥

Gunillasljusglimtar sa...

Hej! Vill bara önska dej en trevlig söndag kväll...Gunilla

Monica sa...

Det kan alltid vara bra att ha en egen spira.... ;)

Ha det bra i Amsterdam
Monica

Tinis vita hem sa...

Spiran är jättefin, var månne man kunde få köpa en sådan? Ha en fin fortsättning på resan!
kram Tini

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Jättefin..:)

Ha de så bra
Kraam Susanne

Anonym sa...

Vilken tur gumma du verkar vara :).
En resa till amsterdam, så otroligt härligt!!!!

Önskar dig en trevlig vistelse och ser fram emot att få läsa om din resa och alla fynd :).

Kram på dig!
Maria

dagdrömmar i vitt sa...

Jag hoppas du haft en skön ledig helg. :)
Och får en lika skön ny vecka:)
Kramkram / Nettan

Nyanser av vitt sa...

Vilken jättefin spira. Hoppas du har det toppen i Holland.
kram

Vit som snö sa...

Våren i Amsterdam...låter lovely:)
Hoppas ni har det alldeles underbart!
Fin söndagsbild! Och den spiran var en skönhet!!
Ha en riktigt fin påsk!
Kram Cilla

Betong ute och inne sa...

vilken fin spira....mysig.
och vilken fin höna du hade i förra inlägget...
hoppas du haft det bra i Amsterdam?
kram Malin

Nicole sa...

Snyggt fotat! Spiran är väldigt fin.
En vårresa till Amsterdam låter trevligt!

Jag vill passa på att önska dig en riktigt härlig påsk också!

Kram, Nicole

Hildas hem - Sofia sa...

Ha en härlig tid i Amsterdam! Det är en underbart fin stad.

Kram Sofia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...