14 feb. 2014

Virkade hjärtan flyger iväg...

Här önskar jag er mina härliga bloggvänner en fin 
Alla Hjärtansdag med några virkade hjärtan...
Här hittar du beskrivningen till de små gulliga
 hjärtanen...

Idag får jag uppleva "De gamlasdans" i våran skola och
min  brorsdotters skola... 

Det är gymnasie tvåorna som nu är äldst i skolan och klär 
sej i balkläder och dansar för hela skolan...

Ha en härlig vändag alla mina bloggvänner !
Kraam
Sanne

Tässä on sydän-
ohje piirettynä.
För mina finska blogg-
vänner beskrivning på 
hjärtat.

9 kommentarer:

artemanoCReativ & ¡ánimo! sa...

Happy Valentine! I like these hearts, I have to copy them :o)

Mil besitos, Christl

Melissa/ Melissas Take on Life sa...

Glad Vändag Sanne! :)

Johanna sa...

Ha en fin Alla Hjärtans Dag du med!

Kram Johanna

Johanna / fruLarssons sa...

Vilka gulliga! Kanske skulle komplettera med några såna, ser lite mindre ut än dem jag dukade med idag.
Hoppas du får en fin helg!

Tinis vita hem sa...

Söta hjärtan :)
Önskar dig en fin vändag!
kram Tini

Anonym sa...

Hyvää ystävänpäivää!
Kiva sydän ,otin ohjeen ylös.
Tyttik.

AnniK sa...

Kauniit sydämet! Mukavaa Ystävänpäivän iltaa :)

MINA TVÅ HEM sa...

Trevlig vändag!
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

House and Garden by Bia sa...

Så söta hjärtan ;))....hoppas du fick en fin dag igår;)
Kram bia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...