12 mars 2014

Vika vas DIY....

Jag har nya vaser, absolut mina favoriter... Lite 
geomerti och vikning i kartong...

Jag hittade förklaringen hur man gör vaserna på bloggen
nurin-kurin (klick).  Bloggen är på finska men där finns 
bra bilder så det är lätt att "klura" ut hur man gör...

Stadig kartong, en linjal, sax och en papperskniv 
och vasen var klar...

Det är bara att sätta en glasburk i och den nya vasen kan tas 
i bruk...

Önskar alla mina härliga läsare en solig dag!
Kraam
Sanne

Måtten till min lilla vas...

4 kommentarer:

AnniK sa...

Kiitos vinkistä! Kauniita kukkamaljakoita oletkin taitellut :)

Unknown sa...

Så himla snygga! Ser ut som porslin :)

Melissa/ Melissas Take on Life sa...

Snygga! :)

I min smak sa...

De är verkligen fina dina nya "vaser". Jag måste genast prova men det är inte helt lätt att klura ut självaste vikningen märker jag.
Hälsningar
Susanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...