9 apr. 2014

Att landa...

Att landa i vardagen igen är inte så lätt efter att ha fått 
uppleva sommar och sol och en massa skratt... Milano 
visade sej från den bästa sidan... Den sista dagen avslutade 
vi med att besöka en skola i Milano... Alltid lika intressant 
att få höra hur skolsystemet fungerar i olika länder..

Alla mina härliga kolleger som var med på resan gjorde 
resan till en minne för livet... Vi har nog fått positiv 
energi för hela vårterminen ...

Nu kallar jobbet och sedan får jag åka till flygfältet 
och hämta hem mannen min... Vi har båda varit på 
vift så det blir skönt att få ta det lugnt här hemma.
Kraam
Sanne

PS. Den vita vasen/
krukan var ett loppis-
fynd för 1 € och jag 
gillar den skarpt !

6 kommentarer:

Tuire sa...

Como-järven kevät on varmasti ihana! Hyvä reissu antaa tosiaan energiaa pitkään. :) Valoisia päiviä!

Mariette sa...

Borta bra men hemma bäst. Visst stämmer det riktigt bra. Kul att du haft det bra.

hemma hos lilla mej sa...

Härligt att resan var positiv och ett varmt minne i hjärtat .Fina bilder tulpaner är ju bara så fint.Snygg vas .Ha en fin dag .Kramar Rita

Loppisälskare sa...

Vilken energikick att få möta våren och få smak på sol och värme. Här hemma har det varit allt annat än sol och värme. Spännande med besök i "verkligheten" och inte bara turistplatser. Ha det gott / RosMarie

Lyckoslanten sa...

Vilken fin resa du fick uppleva och vasen är faktiskt jättefin... och billig! ♥

I min smak sa...

Vasen var verkligen ett fynd, sååå snygg!
Din resa låter verkligen härlig!
Susanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...