31 okt. 2010

Kortstämpling...

Tänk att det alltid finns något nytt som man inte pysslat förut.
Har varit på kurs och fått lära mej använda olika stämpar och 
olika färger. En helt egen värld för sej.
Utgångspunkten var ett vitt papper. Med runda rörelser
färgades papprets bakgrund.Och genom att använda olika 
stämplar fick ytan liv. Detta var mitt första alster. Ville göra
 något annat än bara kort av mitt experiment. 

  
Kom ihåg att jag hade en ram och döm om min förvåning
när ramen var precis i rätt storlek. Ramen har jag köpt på
loppis och den kostade några cent.  Nu blev det en ny 
och stämningsfull tavla till syrummet.


Den andra uppgiften hette emblossing och man hade pulver 
som värmdes med varmluftstork (ljusa rosen). Fick bli pärmbild 
på min anteckningsbok.

Ett stort tack till kursens dragare Taava, Suuret kiitokset
mielenkiintoisesta kurssista.
Ps. Kolla in Taavas blogg under pysselbloggar TaavaNainen ja Riiviö.

Skön söndag och tack att ni
tittar in här hos mej på bloggen.
Sanne

8 kommentarer:

Nanne sa...

Hej igen,
Vad mycket du lärt dig på kort tid, ser verkligen fint ut. Tack för att du delar det med oss
kram

STENLYCKA sa...

Hejsan!
Tack snälla du för hälsningen. Vi har haft det skönt men det är allt roligt att komma hem igen. Nu skall jag ut i trädgården och ta hand om alla löv som ramlat ned.
Önskar dig en skön söndag!
Raina

Villa Vinkelhaken sa...

Hej!
Kul att du vill vara med i min utlottning! Håller tummarna för dig! =)

Vilken fin blogg du har! =)
Ha en skön söndag!
Kram

Nicole sa...

Jättefina!
Jag skulle okså vilja gå på kurs och lära mig lite mera om scrapbooking, men tiden räcker inte till allt man skulle vilja.

Lycka till i min utlottning!

Mia sa...

Tulin vastavierailullle ja ihanan blogin löysin!
Jään seurailemaan. :)

Vita små hjärtan sa...

Tack för titten hos mig!
Så fin tavla du har gjort, vad duktig du är.
Kram Agnetha

Vikeskärs hem och vardag sa...

Vad kul att få lära sig något nytt och få prova på.
Fint blev det :)
Kram

Taava sa...

Korttisi sopii taulun kehyksiin loistavasti. Vaikka sanoin ettette saa kurssilla mitään valmista aikaan, niin olet jo toinen, joka teki työn valmiiksi kotona.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...