25 nov. 2012

En tur till holmen...

Vi åkte ut till våran sommarholme med vår lilla båt 
och det regnade nästan hela vägen då vi körde med
 bilen ned  till Pellinge...

Men vi hade tur då vi satte oss i våran lilla båt upphörde 
regnet...

Allt var i sin ordning där ute...

Oxå uteköket har gått i vinteride...

Lite enris plockade jag och satte i blomkrukorna ute på trappan.
Så nog får det bli vinter nu... 

Önskar er en fridfull söndagkväll med dessa skäribilder!
Titta gärna in till Fabriken så får du se fler söndagsbilder...
Kraam
Sanne

10 kommentarer:

MINA TVÅ HEM sa...

Längtar ni inte ut till er holme på vintern, när ni har ett så härligt
sommarparadis där ?
Trevlig söndagkväll!
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

AnniK sa...

Ihana matka saareen! Meri on vaan niin ihana :)

Borgmästaren sa...

Det är en särskild känsla att se sommarsaker i vintervila. Fint paradis ni verkar ha!

Åse sa...

Vilka härliga bilder från er Holme, ha en fortsatt skön söndagskväll !

Lyckoslanten sa...

Så fina stjärnor i förra inlägget! Det är ju härligt att kunna åka ut till holmen ännu. Mina systrar hade hört att det ska bli en stormig annandag även i år så det är bra att allt är i sin ordning inför allt eventuellt!
Ha en bra början på veckan nu! ♥

No34 sa...

Ser lite fridfullt ut på holmen...
Meeeen de stjärnorna var ju sååå läckra, ursnyggt!!!!!Önskar Dig en skön söndagkväll, kram Kate

Unknown sa...

Härliga bilder men tänk om det varit sommar. Önskar dig en underbar vecka kram Beijan

Photo by Maria sa...

Så härligt det ser ut ute på er lilla ö..

Kram Mia

Anette Ryan sa...

Åh vad jag gillar att se bilder från din ö. Det gör mig glad.
Kram Anette

Anonym sa...

Niin söpö tuo teidän sininen huvila! Oikee minun unelma :)
Tulisipa kesä pian!!! :)

~saikki~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...