25 aug. 2014

"Kräklon"...

Vår gamla klädhängare "kräklon" har fått ett nytt liv. 
Dottern och hennes sambo behövde en klädhängare i 
sin tambur.

Det råkade sej så att Linn (dottern) och jag var på stan och gick
 in i affären Forme. Där fanns just en likadan klädhängare till 
salu och då vi kom hem grävde vi fram vår hängare och målade
 den svart så den skulle passa in hos dem...

Så här såg klädhängaren ut innan vi målade den... Meningen 
var att jag skulle fota klädhängaren på plats i deras lägenhet.
Men jag fick feber och fick ligga till sängs...

Men nu idag har jag nog just och just orkat vara på 
jobb. Inte fäller en flunssa en gammal räv så lätt...
Vi lärare är ju av ett segt virke. :)
Kraam
Sanne



7 kommentarer:

Vecka - Vecka sa...

Hej på dej!
Vad snygg den blev!
Jag är också flunssig, men jag har semester den här veckan.. men trist ändå. Krya på dig!
Lotta

Tinis vita hem sa...

Vilken tur att ni hade 'Kräklon' kvar! Den blev supersnygg som svart :)
Det tycks vara mycket flunssa på gång nu. Hoppas du fort kryar på dig :)) Vi ses!
kram Tini

Nette Cecilia sa...

Visst är det underligt när skolan börjar så då kommer sjukdomarna också .Snygg kräklon men säker ni det söderöver också ,det säger ju vi här oppe också ,kram Nette

Vitt hus med svarta knutar sa...

Skönt att höra att du blivit piggare:-) Klädhängaren blev jättefin!
Kram,
Regina

Anonym sa...

Hei!
Maalasitko suoraan päälle vai teitkö jotakin valmisteluja ennen maalaamista, hioitko tms? ....Minullakin olisi muutama maalausprojekti täällä....
Lämmintä syksyn odotusta!
-Kati

Loppisälskare sa...

Så jättesnygg klädhängaren blev i svart, helt annorlunda. Jo då...förkylningarna kommer direkt när skolan börjar. Och precis som du skriver...vi gamla rävar stretar på...
/ RosMarie

Så Vitt Jag Vet sa...

Jag målade klädhängaren först med svart Otepohja 2 gånger , där efter med svart Empire ( Tikkurila ). Jag slipade inget innan jag målade..
Maalasin ensin mustalla Otepohjalla 2 kertaa ja sitten Empire värillä (Tikkurila).
En hionnnut mitään ennen maalausta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...