11 nov. 2010

Tags och fotografering...


Gjorde tags när jag var på min kortstämplingskurs.
Hade tänkt att i år skall alla paketkort till julpaketen 
göras  med denna teknik.
Har beställt en charmig julstämpel från nätbutiken 
 Få se vad skoj man kan göra med den. 

Jag skulle behöva få lite tips hur man skall 
få bra fotografier när det är så mörkt både
 inne och ute. Har ni extra blixt eller någon speciell 
inställning på kameran ?
Tips tages gärna emot.

Ja så var det torsdag!
Stort tack till alla som är med 
på bloggen min.
Jag hade besökarrekord under veckoslutet.
Kändes festligt!

Kraaam
Sanne

4 kommentarer:

Malin's Hus sa...

Det absolut bästa är att fota på dagen annars ska du ha en blixt, en extra alltså som pekar upp mot taken när du tar så blir det inte "för ljust" en sån blixt står på min önskelista!

kraaaaaaaaaaaaaaaaam

Vita små hjärtan sa...

Hej Vännen...
Tack för varma ord hos mig...
Så fint du gör, vad du är duktig.
Kram Agnetha

Crinoline sa...

Veldig vakre tags du har laget.Synes det er ekstra hyggelig når de er hjemmelaget.Fotografering på denne tiden er ikke så lett.Jeg kan heller ikke så veldig mye om emnet,men jeg stiller inn kameraet på ISO 800 når det er lite lys.Har ikke stativ.Man kan også gjøre bildene lysere i fotoprogram,eks.det som følger med PC.

Tinis vita hem sa...

Hej
Paketkorten är ljuvligt gammalmodiga och stämningsfulla, mottagaren blir nog jätteglad!
Hälsn. Tini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...