26 nov. 2010

Utmaning


En utmaning väntade hos Smulan med
bloggen Under mammas vingar.
Detta är min första utmaning jätte
skoj... Tack Smulan!

Tackar och tar emot utmaningen:
fyra TV-program , fyra saker jag gjort idag ,
fyra saker på önskelistan ,fyra saker jag hatar,
fyra som jag utmanar.


Mina TV-program, T.I.L.A. inredningsprogram på MTV 3 ,
Livet i Fagervik , IDOL , Dansbandskampen. Har kunnat
se Sveriges kanaler endast i 1 mån. Känns som lyx.


Idag har jag vaknat till det att det var svalt inne. Elen hade
gått. Men det fixade sej.... Jag har samåkt med min man.
Händer ej så ofta..... På jobbet träffat glada och positiva
personer både stora och små..... Kollat på kakelstenar
till vår bastu. Skall bli lite nytt där.


Min önskelista: Att alla nära och kära får vara friska, 
att få träffa min syster med familj ( de bor i Bryssel )
 till jul, att lära mej mer om fotografering, och jo en
städerska det skulle jag nog vilja ha........


Jag hatar inget! Men tycker inte om att man är elak 
mot någon, baktalar eller mobbar ,eller att man låter 
någon bli utanför.


Tini med bloggen Tinis vita hem
Line med bloggen Hilmas hus
Anna-Lena med bloggen Drömmar av silver 
Melle med bloggen Gottigott 
Ni är nu utmanade!

Lite pyssel !
Mitt hjärta är gjort i vanlig ståltråd köpt i
en järnhandel. Man ritar modellen på papper.
Kollar hur lång ståltråden skall vara och 
böjer sedan försiktigt med tång tråden
i rätt form. Lite pärlor och hjärtat
blir bling .....

Nu fredagsmys med glögg och IDOL.
Kraaam
Sanne

1 kommentar:

Anonym sa...

Vasta vierailulla kauniita kuvia kun tekstiä en ymmärrä,mutta ei se haittaa.
MiaSisustus sievästä

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...