22 juni 2011

En finurlig manick...

Blogger strular fortfarande... Få se om det nu fungerar...
Tack Kickan Style för hjälpen ! Tack till alla som tipsat 
om olika sätt att få det att fungera... 

Men inlägget skulle ju handla om en finurlig manick... 
Titta upp i vänstra hörnet...

En liten klädhängare som man kan hänga lite varstans...
 Kostade några euro...

Min lilla extra hängare finns ute i vindfånget, så när små
 gäster kommer på besök så kan de hänga sin rock där... 
Lilla D har kollat att den hänger på rätt höjd...

En blåsig men solig onsdagkväll har vi här...
Ha det så bra !
Kraam
Sanne

Ps. Vad mycket 
hjälpsamhet det
finns i denna
bloggvärld !

21 kommentarer:

Anette sa...

De va verkligen bra o ha manick .
Perfekt att hänga där den behövs :)
Du har så fint överallt så man blir alldeles matt hi hi tittar o sucktar .
Ha en toppen kväll
Kramen Anette

Pia sa...

En förträfflig manick!!! Kunde vara rolig lite varstans!!!

Önskar dig en riktigt härlig midsommar!!!!

Kram!
-Pia-

Kristina sa...

Häftig grej! liten och nätt, nästan osynlig, men så bra att ha!

Livet på Vestergård sa...

Det var en finurlig manick. En sån kunde vi ha på sommarstugan där det inte finns så mycket plats.

Johanna Stålros sa...

bra manick, som både är snygg, disktret och smidig! Mer sånt;) Kram Johanna

Mariette sa...

Så smart! Den kan man nog ha mycket nytta av.
Ha det bra!
Mariette

Så Vitt Jag Vet sa...

Den är köpt på Tarjoustalo... Tyckte att den var finurlig... Kanske man kunde ha en på stugan oxå...

Maria sa...

Vilken kul liten manick..önskar dig en fin midsommar. Och måste säga att du har en väldigt mysig blogg. Kramar från Maria

Unknown sa...

Det var en smart liten manick. Perfekt för små jackor :)

Skönt med bloggvänner som vet hur man tar sig runt strul

Kram Maria

Änglarnas hus sa...

Hallojsan sanne!!

det var en speciell och smart manick du har fått tag på..kul för de små att ha en egn specialare!!

Hoppas att du får en riktigt härlig midsommarhelg!!

Kramis Sanne!!

Mona sa...

Det var en fin hängare. En sån skulle vara bra att ha på torget att hänga saker på.
Här har också blåst hårt både igår och idag. Allt flyger iväg. Och som om det inte skulle räcka redan så har dom ju lovat storm till i morgon kväll, över 20m/s.
Ha det så bra!
Kramar, Mona

Tinis vita hem sa...

Kroken är verkligen originell och fiffig! Din nya header är superfin :)
Önskar dig en trevlig midsommar!
kram Tini

dagdrömmar i vitt sa...

God regnig kväll ;)
Ja den var finurlig ;)
Så bra att ha den lite lägre så de små når !
Önskar dig en skön kväll<3
Kramkram / Nettan

Juanita sa...

Å vad inspirerad jag blir när jag surfar runt här på din blogg! HAr inte hunnit kika in på ett tag, har helt enkelt inte hunnit sitta vid datorn... Så nu har jag mycket att ta igen! Jättefint har du det hemma hos dig! Å kroken var ju finurlig! :)

Ha en finfin midsommar! Kram, Juanita

Martina Andersson sa...

Hej gumman =) Hoppas att allt är bra med dig och att du får en underbar midsommar med mycket god mat och massor av underbara blomster omkring dig =) Så himla fina bilder på ditt hem jag njuter i fulla drag när jag är inne hos dig =) Många många härliga kramar från Tina

Lyckoslanten sa...

Se där vad du fick mycket för en liten slant! Sådana borde ju tillverkas på löpande band! Fast hur många lådor jag har fyllt med kläder till välgörenhet under veckan, är garderoberna fulla. Kunde hänga någon finurlig manick här och var! :o)
Fint att det ordnade sig med bilderna. ♥

hällkulla sa...

Vilken behändig liten manick!! :)

Önskar dig en fin och skön Midsommar helg!
Tack, för din ord hos mig! :)
Kram
Pi

Salla sa...

Hauska pikku naulakko.:) Kyllä sinulla sitten on kaunista siellä kotona, silmä niin lepää kuvia katsellessa. Mukavaa juhannusta!

Kickan Style sa...

Det var ju en tuff grej, verkligen bra att ha :)
Trevlig Midsommar till er!!

Kram Kristina

Kristina sa...

Tack skall försöka den vägen!
Kram Kristina

Anonym sa...

Hej, det var en rolig grej :)
Det har hänt nåt med din sida åtminstone hos mig, alla kommentarer syns genast under bilderna. Jag tycker att jag inte ändrat nåt på min dator, åtminstone inte medvetet, men du vet ju mig och datorer, man får inte fälla eller vattna dem ;)
kram Nanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...