2 juni 2011

Kristi himmelfärds torsdag....

Har planterat blommor på vår bakterass... Där sitter jag
gärna och dricker morgonkaffe för solen lyser in
där och värmer på morgonen....

Känns nu att det är sommar när jag har blommor runt hela
huset... Blomkorgen kommer från Tarjoustalo... Ibland kan 
man fynda på oväntade ställen...

Vill tipsa er om en utlottning på Tinis blogg
Tinis Vita Hem. Skynda er att delta för sista 
dagen för utlottningen är nu på lördag !

Nu ikväll blev det plättkalas här hemma...Det var vår Linn 
och hennes Tom som bjöd alla kusiner här på backen på
 kalas... Plättarna hade strykande åtgång... 

Alla som vill vara med om  min utlottning,  gå in
till föregående inlägg och skriv en kommentar där så är 
du med !

Önskar er alla en skön och varm torsdagkväll.
Kraam
Sanne

16 kommentarer:

Pia sa...

Åh, att ha en kaffeplats ute på morgonen! Det saknar vi. Vill jag ha sol och morgonkaffet samtidigt, får jag sätta mig på framsidan av huset, vilket betyder - gatan!

Härligt blomarrangemang du har där!

Plättar är nog goda...men det där förbaskade oset!

Kramis!
-Pia-

Auli sa...

Lettukestit ovat aina kivoja! Ihanaa kun on kukkia joka paikassa! Hyvää loman aloittelua sinulle!

Anette sa...

Så mysigt du har ,fin korg.
Plättar är alltid välkommet vet du hi hi.
Ha en skön Torsdagskväll.
Kramen Anette

Unknown sa...

Gott och roligt med plättkalas :)

Kram Maria

Livet på Vestergård sa...

Mmm, plättkalas låter gott. Så roligt att ha sina kusiner så nära.
Ha det bra! Kram Kicki

Tinis vita hem sa...

Oj vad fin korgen är, måste nog rusa till Tarjoustalo efter en till mig också :)
Tack för ditt inlägg om min utlottning :D
Hoppas att vi hinner ses på lördag!
kram Tini

Lyckoslanten sa...

Vilken härlig dag du har haft! Jag har skrivit betyg och haft gäster! ♥

Mona sa...

Fina blommor i en fin korg och plättkalas - ja det är aldrig fel!
Kramar, Mona

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Jättefin korg du har köpt:)

Ha en fin kväll
Kram Susanne

dagdrömmar i vitt sa...

Vad kul det låter med plättkalas:)
Måste vara uppskattat.
I alla åldrar;)¨
Önskar dig en skön fredag, hoppas du är ledig.
Kramkram / Nettan

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Va härligt med en liten plats där man kan sitta och njuta av solen redan på morgonen.. Visst känns det att det är sommar nu :)
Plättar är väl inte alls dumt!!!
Det är jordskott som jag tagit av klematisen, det gick jättebra :)
Ha en fin dag.
Kram
Jessica

Hammarsbacken sa...

Kul med plättkalas. Kan tänka mig att det var populärt. Kram Sonja.

Maria - Wikers Liv sa...

Jättefin korg! Ert kök ser också jättefint ut!
Tack så mycket för kommentaren om min sykunniga dotter! Vad roligt att du vill följa min blogg! Nu följer jag din också.
Ha en fin fredagkväll!
Maria - Wikers liv

Cilla sa...

Mysigt med en fikapaus. Det behöver du i allt ditt pysslande.

Cilla♥

Lisbet sa...

Fina bilder!
Ha en skön helg!

dagdrömmar i vitt sa...

Tack för din titt hos mig, ja hon skulle på skolbal!!
man blir allt lite avis, Vill också bli så fin:)
Man kanske skulle ställa till med en bal...
Önskar dig en härlig helg Kramkram / Nettan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...