14 nov. 2013

Årets första gran...

Vågar jag säga att nu har årets första julgran "landat" hos 
oss...

Min kvistgran fick ta plats på spegeln i vardagsrummet...

Kvistarna plockade jag här om dagen och nu behövdes 
lite järntråd och limpistol och granen var klar...

Den stora kotten har min man hämtat hem från någon jobb-
resa för länge sedan... Jag gillar de stora kottarna massor och
de har flyttat runt under årens lopp i vårt hus...

Besökte Memories Marin puoti idag med Tini...
Det är ett ställe som jag varmt rekommenderar, mysig 
stämning, varmt mottagande och så vackert framsatta 
inredningsprylar...
Kraam
Sanne

6 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Hejsan!

Vilken fin gran du har pysslat till! Så mysigt nu när man kan börja ta in julen mer och mer :)

Kram Susanne

House and Garden by Bia sa...

Så fin den blev;).....jag har sex kvistar som jag ska göra en stjärna av....hoppas den blir bra...blir första ggn ;)).....
Kram bia

MINA TVÅ HEM sa...

Plocka du fram första granen bara jag har satt fram dom första stjärnorna.
Ha det så bra!
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

Tinis vita hem sa...

Vau, den blev cool! Bordslampan är oxå ljuvlig :)
kram Tini

Ninnis sa...

Vilken underbar gran...tusen tack för all inspiration som du delar med dig av....=)

Trevlig helg !

Kram Ninni

Agneta sa...

Jättebra, enkel idé, det känns skönt att bara kunna ta in något från naturen och sedan slänga det i brasan med gott samvete! Om du ännu kommer till Vasa före julen, slå en signal!
Kram
Agneta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...