13 nov. 2013

Vimpel DIY...

Jag tryckte och sydde vimplar för en tid sedan... Stjärn-
vimpelns käpp är ett strandfynd från vår sommarö.

Inför julen smyger sej mer och mer naturmaterial 
innanför hemmets väggar...

Kottarna har jag oxå plockat ute på våran sommarö...
Nog är det bara så att naturen ger de vackraste 
dekorationerna...

Nu då jag tände ljuset på hyllan fick jag lust att stöpa
ljus i olika koppar och formar... Här ser du ett inlägg 
om ljusstöpningen från i fjol.

Önskar er ALLA en lugn och mysig onsdagskväll..
Kraam
Sanne

8 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Fin vimpel! Vackert har du ordnat på hyllan :)
Ha det så bra,
kram Tini

Pieni Lintu sa...

Suloinen idea!

STENLYCKA sa...

Underbara Sanne, du är helt fantastisk med allt ditt skapande. Jag älskar alla dina idéer och erkänner villigt att jag knycker en ide då och då.
Nu får jag ut och leta efter söta kottar.
Ha en fin kväll!
Kram Raina

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken fin vimpel! Som du säger är det fint med naturmaterial till jul, vackra grenar och kottar är fint.
Kram,
Regina

Lyckoslanten sa...

Strandfynd och naturmaterial är så sant och riktigt de vackraste dekorationerna, speciellt när du får dem i händerna! ♥

Anu sa...

Ihana käpyidea :)

Aurinkoista loppuviikkoa.

Razzy sa...

Tänk varje gång jag går in på din blogg så blir jag så sugen på att göra allt fint :) Men just nu får det räcka med dina uppstickare :)

Tack för en underbart inspirerande blogg

Kram Eva

Melissa/ Melissas Take on Life sa...

Kottar är super! Har också plockat in en massa från gården och redan börjat pryda hemmet med dem. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...