2 maj 2012

Vitrinskåp...

Äntligen blev det lilla vitrinskåpet målat... Jag köpte skåpet 
på loppis redan i höstas, men nu först fick jag det målat...
Skåpet var träfärgat innan. 

Fick hjälp av min man att fästa "dekorationslisterna" på skåpet.
Listen är en en tavellist, här och här kan du läsa om vad 
annat vi gjort av listerna... 
Nu skall jag flytta runt skåpet och se var det passar in bäst...

Önskar min bloggläsare en vacker maj-onsdag !
Kraam
Sanne

Tyvärr hittar jag inget
foto på skåpet innan 
jag målade det...

19 kommentarer:

shabby chic og lavendel sa...

Det er utrulig hva litt maling kan gjøre. Et flott skap du har ;) Har et skap selv som eg skulle malt, men kvir meg litt på å sette igang... :)

Ønsker deg en trivelig Onsdag

"Hemmet är min vrå" sa...

Så fint det blev, man blir så glad när man gjort klart möbler som väntar. Ha en fin dag. Kram Mimmi

Black Iris sa...

Ett jättevackert skåp har du fått till..
Det där med före- och efter-bilder har jag pippi på. Tycker det är så roligt att se hur det såg ut innan..

Kram Maidi

StrandviksVillan sa...

Ajaj, så vackert skåp!
Har själv en byrå stående här nu som nödvändigt skulle behöva få lite vitfärg på sig... bara jag hittar tiden så.

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

For et flott vitrineskap :) Så fint du maler det og gir det den nydelige slitte looken :)

Kan jeg spørre deg hvordan du gjør det? Det har jeg veldig lyst på å lære meg :)

Ha en herlig dag i sola :)
Klem og smil Lisa<3

Snäckskalsdalen. sa...

Skåpet blev jättefint. Och ert sommarhus är så undebart och vilket läge!
Agneta kram

LissasVita sa...

Super tjusigt...så bra det blev med tavellisterna!! Kramen Lisbeth

Elsa sa...

Vau, siitähän tuli todella hieno! Kivasti kulutettu vanhan näköiseksi.

Tinis vita hem sa...

Vilket fint fynd du gjorde, vitrinen är helt ljuvlig! Listerna upptill passar jättebra. Du hittar säkert en bra plats till det vackra skåpet :))
kram Tini

Photo by Maria sa...

Så snyggt du gjort skåpet.. Verkligen fint..

Kram Mia

Anonym sa...

Riktigt vackert. Så roligt jobb att hitta en bra plats till det.
Fiffigt med tavleramen.
Ha en skön kväll
AC

Jenny sa...

Vilket fint skåp! Jag har samlat på mig några stycken, som alla ligger mig varmt om hjärtat, men har tyvärr inget vitrin... Än.

Jag har lånat din idé, och gjort fina tygblommor, hoppas det var ok?

Ha en fortsatt fin kväll!

Nyanser av vitt sa...

Så himla snyggt Sanne
Kram Agneta

BLOMSTERDESIGN sa...

Jätte fint skåp! Roligt när man gör om ett gammal skåp istället för att bara gå och köpa ett nytt. Snyggt slitet var det också. Ha en trevlig kväll! Kram Therese

Anu sa...

Tosi kaunis vitriini! Mä haluan kans! :)

Ekenäsliv sa...

Oj så mycket spännande projekt du tagit dig an sedan ag kikade in sist!!
Sååå fint skåp=)
Må gott!
Kram Ann

Monica sa...

Snyggt, synd att innan bilden inte hann fås ;)

Har själv också en burk med vitt som skall användas på en byrå till helgen om jag hinner.. kliar i fingrarna att få börja :)

Ha det bra
Monica

Anette Ryan sa...

Ååhh vad jag gillar det skåpet. Gillar "attityden" vi flyttar runt och ser vart det passar :-) Lite så är och var det här i huset när vi flytta in. Gamla möbler i nytt hus har en förmåga att inte riktigt passa där man tänkt sig och helt plötsligt få nya användningsområden. Vad ska du ha i detta, ja om du vet förståss?
Kram Anette :-)

Juanita sa...

Underbart vackert!!!
Ha en skön helg!
Kramis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...