21 maj 2012

Lampa till stugan....

En skomakarlampa fyndade jag på byaloppisen... Nu är 
lampan vitmålad och jag bara var tvungen att pröva hur
den såg ut nu som vit... Använde mej av sprayfärg då
jag målade...

Här ligger loppisfynden och lampan är ännu i orginalskick...

Vi behöver många nya lampor ute på sommarstugan då 
vi nu kan njuta av ström där ute... Jag tycker att det är 
svårt att hitta lampor som passar, men om denna blev fel
 så är det ingen skada skedd då den endast kostade några 
euro...

Vilken härlig sommardag vi fått njuta av idag !
Kraam
Sanne

16 kommentarer:

Satu sa...

Wau! <3

Snäckskalsdalen. sa...

Det blev så klart fint, jag vet inte hur du gör, men snyggt blir det, allting!
Agneta kram

Nyanser av vitt sa...

Så fin den blev Sanne.
Kram Agneta

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Hei vennen :)

Så fin den ble :) Du er så flink :) Og for noen herlig loppiskupp du gjør :)

Her har sommer og sol kommet i dag :) Håper den har det hos deg også :)

Kos deg :)
Klem Lisa:)

Seralias Stuga sa...

Flitiga du! Den passar perfekt! Vilken lyx med el! :o)

Mona

Hanna sa...

Så fin lampan blev.
Kram
Hanna

Anonym sa...

Maali parantaa maailmaa!
No, ainakin kaunistaa :)

Anu sa...

Siitäpä tuli kaunis :)

(ps. blogissa "taas" arvotaan) ;)

Anette Ryan sa...

Snyggt! Tänk vad lite färg kan göra skillnad. Vill minnas att jag en gång hade en sådan lampa ovanför min säng när jag bodde i Svedala, längesedan nu.
Kram Anette :-)

Torpliv sa...

Måste vara väldigt annorlunda i stugan nu när ni har el, förstår att du vill sätta upp lampor =) Lampan blev väldigt fin med vit färg, vilket fynd du gjort!
Hoppas du får en fin dag!
Kram Petra

Hemmavid sa...

Hej!

Blev ju jätteläckert det där! Härligt att göra fynd som inte kostar en förmögenhet!

Kramen Jenny

Louise sa...

...men den blev inte fel!! ;)

Linda sa...

Den blev ju fin!:)

Tinis vita hem sa...

Lampan blev jättefin som vit! Det var ett lyckat köp :)
kram Tini

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

kreativa du !! ..*ler. Loppisfynd och sprayfärg är två favoriter här hos mig ...

Kram Pernilla på Piazzan

StrandviksVillan sa...

Liknande lampor finns ute i vårt förråd. Har länge tänkt att jag ska måla dom, men kanske svarta. Får nog ta och gräva fram dom snart ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...