30 maj 2012

En onsdag...

Hade vårstädning på datorn, ni vet då man samlar på sej ett 
och annat som man tror att man behöver...  R hittade 
jag en länk för bokstäver, broderade i korstygn...

Min dyna har jag nog broderat tidigare...  Kanske kunde 
vara skoj att brodera en till...

I kväll blir det disco för min del... Ni anar säkert i vilken roll 
jag har på discot...
Kraam
Sanne

Ps. Fick just ett samtal som jag 
väntat på hela dagen. En liten
 "skönhetsoperation" på min kind 
gjordes för en vecka sedan och allt 
visade sej vara bra !!!!

8 kommentarer:

Ninette sa...

åh, så fina bokstäver! åh, vad det börjar klia att gå igång och sy korsstygn! måste få bort alla andra projekt som är i vägen först bara... men skall bokmärka ditt inlägg, så jag hittar länken sen när jag behöver den!
Vad skönt att du fick ett bra telefonsamtal, kram!

Louise sa...

Oj så skönt med sådana besked!! Jaså man borde vårstäda datorn också....;)

Tinis vita hem sa...

Din kudde med broderat S på är så fin! Skönt med de goda nyheterna om operationen :)
Urnan med nätkupa köpte jag hos Hong Kong :))
kram Tini

No34 sa...

Tänk att jag har aldrig broderat... Jo, nu ljög jag! Broderade nog en duk till mamma i småskolan, men aldrig efter det!! Din kudde var otroligt vacker!
Vad härligt att få ett positivt svar från operationen!! Kram Kate

Stina sa...

Underbar kudde.:-) Kram

Livingroom sa...

Fin dyna... snygg och romantisk. Skönt med goda nyheter..

Ninnis sa...

Glad över att ditt samtal var positivt...=)

Kram Ninni

Ingela sa...

Vilket underbart broderi! Tack för att du tipsar om sidan - ska genast gå in och se vad jag hittar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...