8 sep. 2013

En stege av...

I vårt lider finns just nu härliga inredingsprylar... De är inte 
våra utan vi har lånat ut ett hörn i lidret... 

Killen vars ljuvliga stege detta är håller på och renoverar en 
etta i Helsingfors...

Gamla störar och ett rep, tänk vad vackert det kan bli...
Här ser ni hur han bundit ihop stegen...

Titta in till Fabriken så får du se flere söndagsbilder.
Vi har haft ett underbart sommarväder idag... Vi höll på att 
smälta av värme då vi städade gården  på ungdomarnas
bygge.

Kraam
Sanne

10 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Fin stege! Jag har två störar som jag har planerat att laga en stege av. Kanske det blir av nästa sommar .. :)
kram Tini

I min smak sa...

Riktigt fint!
Susanne

Gudrun sa...

Handgjort är absolut vackrast!!
Gudrun

OlgaA sa...

Fiffigt gjort stege! Och mycket fint!

Ha en bra vecka!

Kram/Olg@

No34 sa...

Läckert! Skulle kanske kopiera den och ha som handukshängare i duschen...
Kramis Kate

Monica sa...

Det var fiffigt.
Jag skulle vilja ha i sovrummet en stege.... kanske en sådan.
Snygg och rolig är den allafall.

Ha det bra
Monica

STENLYCKA sa...

Hej!
Märker att det var länge sedan jag var inne hos dig, så många trevliga inlägg jag har missat. Får försöka bättra mig men tiden och den vackra sommaren har bidragit till att jag inte har suttit så mycket vid bloggen. Hoppas det blir bättre framåt hösten för det är så trevligt att besöka dig och få massor med inspiration. Du är så duktig på att skapa vackert omkring dig och ta härliga foton!
Önskar dig en riktigt fin vecka!
Kram Raina

House and Garden by Bia sa...

Så fint han har bundit ihop stegen...den skulle gärna få stå ute i min trädgård;))
Ha det gott!
Kram bia

Sofia sa...

Det var en av de snyggaste versionerna av inredningsstegar jag sett! Bra idé :)

Lena sa...

Gillar stegen :)
Hamnade i din blogg av en slump... men tänker återkomma igen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...