7 sep. 2013

Koppar-DIY...

Har en tid funderat att det nog blir pop med koppar i
 inredningen... Nu har jag sett att kopparfärgen dyker upp... 

Gick på loppis och köpte några prylar som jag ville spraymåla 
med kopparfärg... Man är ju inte sen att haka på trender...

Har fått frågan vilken sprayfärg jag använder. Använder Mastons
sprayfärg då den är billig och bra...

Nog ser ni vilka prylar jag målat... Om inte så se på bilderna
här under...

Veckan som gick har rusat iväg och går det lika fort i 
fortsättningen så blir det just jul ;)...
Kraam
Sanne


Innan loppisfynden
de målades med
kopparfärg.

5 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

Mastons sprayfärg har jag köpt på Hongkong och kopparfärgen kostade
4.50. Den vita och svarta har en längre tid
kostat 5€ för två burkar...

Lyckoslanten sa...

Helt otroligt så bra det blev! Jo jag såg att koppar är på gång, bl.a. hos Matplatsen, en blogg jag brukar läsa.
Ha en skön helg och ja, visst går veckorna superfort! ♥

Tinis vita hem sa...

I synnerhet ljusstaken ser precis ut som en kopparljusstake :)
Ha en skön helg!
kram Tini

Hemma på Sjuan sa...

Så fint det blev! Gillade verkligen ljusstaken, kram Suss

maria at inredningsvis sa...

Vilken jättemysig blogg du har:) Har du bloglovin att följa med??

Om du vill ha skön inspiration för kontoret kan du kolla in min blogg idag:)

Ha en härlig vecka

LOVE Maria at inredningsvis.se - en blogg om inredning

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...