19 sep. 2013

Sovrums fix...

Har länge försökt få en sänggavel till vår säng... Hade fina
 planer med panel och hyllor, men så blev det inte...

Hittade på tori.fi en brun sänggavel för en tia... Och 
penseln och färg fram, så blev sänggaveln sådan som 
jag ville ha den...

Texten kunde vara en annan men denna fanns i skåpet,
så det fick bli den. Sweet dreams kunde ha passat bättre...

Tar en tid att vänja sej vid sänggaveln... Sängborden är 
små "blombord", för det ryms inte större bord...

Nu blir det  att sticka, har beslutat få en sak klar 
innan jag börjar med turkiska garnet...
Kraam
Sanne


Höll på att glömma 
att fota gaveln innan
jag målade den...

11 kommentarer:

Razzy sa...

Riktigt snygg sänghimmel.. Icegarnet är min favorit bland garn, kan förstå att du vill börja sticka snart

Kram Eva

Fru Z sa...

Oj, vilken skillnad & snyggt blev det minsann!! Härligt hur du har puffat upp sängen med kuddar - just nu en önskan blått med små gryn som bara busar här hemma, men sen någongång! :) Ha de fint*

Tinis vita hem sa...

Sänggaveln blev superfin och passar perfekt där. Ett jättefint fynd!
Gillar dina lampor oxå :)
kram Tini

Reidunn sa...

Så nydelig soverom du har!!
Den tapeten var bare utrolig flott:)
Sengegavlen passet perfekt på soverommet. Koselig med alle de fine putene også:)
Her kan du sove godt:)
Ha en fin kveld!
God klem fra Reidunn

sussi sa...

men så snyggt det blev. jag har också målat våran säng vit. tycker om din tavla/spegel på väggen. Ha en fin helg kram sussi

Med en doft av lavendel sa...

Vad snygg sänggaveln blev, alltid kul att göra fynd.
kram Annika

Monica sa...

Det kan man kalla ett fynd som heter duga! Och snyggt blev.

Ha det bra i din nya säng
Monica

Ninnis sa...

Verkligen snyggt...helt i min stil...=)

Trevlig helg !

Kram Ninni

Hanna sa...

fint.
Ville bara titta in och önska dig en trevlig helg.
Kram
Hanna

House and Garden by Bia sa...

Du är bara sååå otroligt bra på att fixa till allt....så jättefin sänggaveln blev...den skulle jag vilja ha i vårt sovrum;))).....
Trevlig helg till dej;)
Kram bia

Sabina sa...

Vad fint det blev med en vit sänggavel... man kunde knappast tro att det är samma som den bruna!

kram Sabina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...