26 sep. 2013

I trä...

Ljusstaken är ett nytt loppisfynd och gillar den massor...

Nu då det är bygge på gång finns det brädstumpar i mängder...

Brädstumpen är målad med denna betslack som är vatten-
löslig. Färgen torkar på ca 2 timmar och jag har köpt 
burken på Tarjoustalo eller Hongkong...

Schablonen som jag använt till brädan kommer från 
Pandurohobby, (på finska Pandurohobby.fi här )...

Här blir ett besök på Svenska teatern där 
Djungelboken står på programmet i kväll...
Kraam
Sanne


6 kommentarer:

Monica sa...

Snygg färg på brädstumppen.
Varm brun.

Det fanns en juttu om en bloggare som nämnde din blogg "Hänellä on aivan uskomattomia ideoita ja paljon DIY-juttuja"
Bara postiv reklam :)

Ha det bra
Monica

Hanna sa...

fint

House and Garden by Bia sa...

Så jättefint du gjort!!
Önskar dej en trevlig helg!!
Kram på dej!
Britt

Amelie sa...

Härlig inspiration!
Titta gärna in hos mig idag. Säljer en massa fina saker!
Ha en trevlig helg!
Kram Amelie

Anonym sa...

Hej!
Undrar bara vilken "nyans" din petsfärg har? Hittade en burk i hongkong, den var med nyansen tammi...
Heidi :)

Så Vitt Jag Vet sa...

Hej Heidi. Min betslackfärg var mörk hassel /tumma pähkinä...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...