15 sep. 2013

En åra i inredningen

En paddel-åra var det som jag målade... Det är dottern som
köpt paddel-åran på loppis och önskade få den målad...

Kanske hon får frågande blickar då hon reser iväg med tåget 
upp till Vasa och har paddeln med sej...

Så paddel-åran stannar inte här hos oss... Skall bli skoj att se
 hur hon placerar den i lägenheten i Vasa... 

Önskar er alla en skön söndag... Nu blir det att åka ner till
bygget och sedan skall vi fira kusinen som fyller 17 år...

Kraam
Sanne
Paddel-åran var lackad, så jag 
slipade den en aning och sedan 
målade jag med Osmo-colour.

7 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Åran blev verkligen fin, ljuvliga färger :)
kram Tini

Hanna sa...

fint
Ha en toppen söndag

Ekenäsliv sa...

Så himla fin den blev åran!!
Hi, hi, ja det är säkert en märklig syn med den på tåget;-)
Ha en fortsatt skön söndag!
Kram Anna

I min smak sa...

Jättefin blev den!!
Susanne

Min KuriÅsa Värld sa...

Väldigt snyggt! Hon kanske får frågan varför hon inte tog båten istället för tåget:)
Åsa

House and Garden by Bia sa...

Så fin den blev;)))...........
önskar dej en fortsatt fin söndag;)
Kram bia

Maria - Wikers Liv sa...

Hihi... som jag trodde då! :)
Så snygg den blev! Jag har som sagt också planer på en paddel till vardagsrummet, men när det blir... det vet jag inte ;)
Säkert får hon en och annan blick på tåget... Det var några som tittade lite konstigt på mig då jag stegade iväg till bilen ,med mina fyndade gamla skidor från byns loppis-bod i somras!
Kram /Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...