8 jan. 2013

En härlig...

En härlig bok beställde jag från Adlibris... 

Askartele, ompele ja sisusta valokuvilla heter boken. Fritt
 översatt: "Pyssla, sy och inred med fotografier".  Mira Ekonen 
och Marjo Kivumäki är författarna bakom denna fina bok...

Även om man inte skulle kunna finska så blir man inspirerad av
 de många idéerna i boken, genom att se på de alla ljuvliga 
fotona..

Mina härliga bloggvänner som lämnar kommentarer 
ni skall veta att jag blir glad över varje kommentar...
Stort tack till er !
Kraam
Sanne

5 kommentarer:

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Härlig bok. Alltid kul med fina bilder.
Kram Jennie

MINA TVÅ HEM sa...

Den boken skulle säkert vara intressant att titta i.
Det finns så massor med nya grejer som man kan fixa som det här med bilöverföring tex. Har köpt medlet men har inte ännu prövat det.
kram, Monica från MINA TVÅ HEM

Ekenäsliv sa...

Va kul med boktips!
Älskar vackra böcker att bläddra i!
Kram Anna

Rosenhäxan sa...

Hejsan Bra boktips. Verkar vara en fin inspirationsbok.Ha en fortsatt fin vecka Kram Gittan

Nyanser av vitt sa...

Så mycket fint du gjort och tack för att du delar med dig. Den boken skulle jag vilja ha fast på svenska.
Kram Agneta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...