31 jan. 2013

Under bordet...

I hallen står ett bord med många mässingsljusstakar och 
en ny ljusstake till samlingen hittades på loppis... Min 
lilla jordglob är ett loppisfynd från sommaren...

Under bordet finns en korg som jag köpte på loppis... Gammal 
korg med lock, smutsig och "grå"... Men nu är den tvättad och
känner att jag är tvungen att måla den för att jag skall kunna
använda den... Det blir bra förvaring uppe på loftet i bastu-
huset ute på sommarön... Tycker att korgen var ett riktigt
fynd...

Hejs vejs nu ut i garaget och måla!
Kraam
Sanne



9 kommentarer:

Hanna sa...

fina bilder.
Kram
Hanna

Tinis vita hem sa...

Korgen var nog ett fint fynd och den kommer att bli ännu finare som vit :)
kram Tini

"Hemmet är min vrå" sa...

Jättefina loppisfynd du gjort. Ha en fin kväll. Kram Mimmi

Snäckskalsdalen. sa...

Väldigt fint med den lilla jordgloben och dom underbara pärlhyacinterna till, tom färgmatchat så där så att det ser ut som en slump.
Korgen var jättefin!
Kram

Sabina sa...

Jordgloben är ju jättesöt! Kanske vi får se när du målat klart?

kram Sabina

No34 sa...

Den korgen blir nog toppen i sommarhuset, kram Kate

A House With A View sa...

Precis så där vill jag ha det, att spara och samla ihop ett helt gäng vackra ljusstakar som köpts på loppis, såååå charmigt!!!

Önskar dig en finfin helg!

Kraaaaaaaam aka

House and Garden by Bia sa...

Härligt korg fynd!!
Önskar dej en mysig fredag!!
Ha det gott!!
Stor kram bia

Photo by Maria sa...

Du gör många fina fynd, och korgen var ju inget undantag..

Kram Mia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...