24 jan. 2013

Små krukor med bildöverföring...

I mitt tittskåp fick de gamla krukorna nytt utseende...
Här kan du se hur krukorna såg ut innan...

Tini med bloggen "Tinis vita hem" hade prövat på 
bildöverföring på krukor och det inspirerade mej 
att fixa lite nytt i tittskåpet...

Bildöverföringen sker på samma sätt som då man för 
över bilder på tyg. Här ser du steg för steg ur du gör...

Önskar er en fin torsdag. Tack för alla härliga kommentarer 
som kommer in här på bloggen. Läser varje med glädje...
Kraam
Sanne

Vill du kika hur tittskåpet
såg ut då jag köpt det på 
loppis, så titta här...

9 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Krukorna blev jättesöta! Ditt tittskåp är så charmigt :)
kram Tini

MINA TVÅ HEM sa...

Fina små krukor. Har fortfarande inte prövat på bildöverföringen, få ser när jag hinner.
Trevlig kväll!
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

hemma hos lilla mej sa...

Bara så söta blev dina små krukor.Ha en skön kväll.Kramar Rita ♥

Hanna sa...

gulligt.
Ha en fin kväll!
Kram
Hanna

Malin ~ inredning och annat sa...

Åh så tjusigt!

Johanna sa...

Charmigt tittskåp!

Kram Johanna

Käranån sa...

Så fina krukorna blev! Tack för tipset, måste pröva!! Ha en bra helg!

Lyckoslanten sa...

Läste än en gång dina inlägg och noterade att dottern gör praktik i Bryssel! Min son gjorde en av sina praktikperioder i svenska skolan i Spanien och sånt är ju så spännande! Så vackert du delar med dig, fint stickat och målat! Jag har mest föräldrasamtal och jobbrelaterat känns det som. Njut av helgen! ♥

Christina sa...

Söta små krukor. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...