22 apr. 2012

Händelserikt veckoslut...

Veckoslutet inleddes med en resa till Tallinn i goda kompisars
lag... Stämningen var på topp och jag tror vi alla fick ny energi.

På söndagen deltog jag och Tini i en inredningsloppis som 
ordnades av Wanilla Rose i Nurmijärvi. Härliga människor 
träffade vi och ljuvliga inredningsprylar hittade nya hem...
Tror inte att det finns en liknande loppis här i trakterna...

Fotona som jag visar är tagna inne i Wanilla Rose inrednings-
affär... Ett mysigt ställe för den som gillar inredning...

Nu önskar jag er ALLA en avkopplande söndagkväll,
här hos oss känns det som våren kommit på riktigt nu...
Kraam
Sanne 
Lähetän terveisiä kaikille ihanille 
ihmisille jotka osallistuivat kirppis-
tapahtumalle, oli tosi mukava tutustua ! 

9 kommentarer:

kavallinskan sa...

Låter som ni haft en härlig helg!
Vilka fina bilder, så fina saker den butiken har..gillar kuddarna på översta bilden.
Ha en fin söndagkväll!
Kram

mina finaste. sa...

Vilken cool orange lampa! Kul att åka iväg sådär en helg. Kram

Vitt hus med svarta knutar sa...

Ibland behöver man byta miljö för att få lite extra energi. Det verkar som ni haft en trevlig helg!

Ha en fin början på den nya veckan!
Kram,
Regina

Nyanser av vitt sa...

Du har hunnit med en hel del vännen :O)
Kram Agneta

Elna sa...

Så roligt och kudden drog till sig min uppmärksamhet *ler*.

Kram
Elna

Anette Ryan sa...

Mmm weekendresa härligt! Den där virkade pläden på bilden påminner mig om att jag borde fortsätta på min och göra klart den. Den har varit ett långt pågående projekt nu.
Ha en härlig vecka!
Kram Anette :-)

Elsa sa...

Kiitos itsellesi ja Tinille,
oli kiva tutustua! Ja ihan totta sanot, ei ole tällaisia kirppistapahtumia ihan lähellä.

Mukavaa viikkoa!

No34 sa...

Låter som om Du haft en underbar helg!! Vilken härlig orange lampa...:)) Kram Kate

Photo by Maria sa...

En härlig helg verkar du ha haft =)
Härliga bilder du tagit i butiken..

Kram Mia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...