12 apr. 2012

Längtar...

Hade glädjen att hamna på en vänförsäljning...

Ni förstår ju att man alltid kommer hem från en sådan
 försäljning med många härliga prylar. Nu längtar jag ut till 
vår sommarstuga för det var dit jag köpte två tavlor som jag
 nu är urförtjust i...

Tavlorna är bara så vackra !

Berättade att det skulle komma en ny farkost på vår backe.
 Och nu står den där ute på gården.. Så nu kan vi åka ut till 
sommarstugan då det finns en ny båt... Vår gamla 
båt sade upp kontaktet... Hoppas isarna ger sej snabbt nu !

Kraam
Sanne

24 kommentarer:

Gugis Pärlor sa...

Hej!

Jag gillar också! Underbar tavla... var sa du att du köpte den?

Kram Gugi

Photo by Maria sa...

Den tavlan var jättesnygg..

Kul med ny båt =)

Ha nu en fin kväll..

Kram Mia

Nyanser av vitt sa...

Jättefin vännen.
Kram Agneta

Unknown sa...

Tavlan var så kanon fin gillar den. Vad kul med en båt tur när vädret blir varmare. Ha en härlig kväll kram Beijan

BLOMSTERDESIGN sa...

Så fin tavla! snyggt när den är ny men ser gammal ut. nu har jag en ny utlottning på min blogg. glöm ej att vara med, det gick ju bra sist! kram Therese

Elna sa...

Jag kan bara hålla med, vilka vackra tavlor.

Kram

Mona sa...

Det räcker nog inte länge nu innan ni kommer ut dit.
Det har ändrat ganska mycket på ett par dagar. Såg från bilfönstret idag när vi körde över Strömsundsbron att iskanten börjar vara ganska långt borta.
Kramar, Mona

Jenny sa...

Superfina tavlor!!
Så roligt med ny båt, ja nu håller vi tummarna att isarna ger sig där du är :)
Kram Jenny

X sa...

Underbar tavla! Förstår att du har bråttom med att få den på plats.

Kram Lussan

Finlandssvenska inredningbloggar sa...

Vilket fynd du gjort. Kikar in för att be dej kolla in den nya sidan för alla finlandssvenska inredningsbloggar.

LissAnna sa...

Underbart fin tavla.:-) Kram Stina

Vi i Villa Ville kulla sa...

Jättevacker tavla!!!!
Ha en fin helg!!!
Kram Lotta

Hemma hos Märtha sa...

Vilken underbar tavla!! Superfin!
Kram
Anne-Lie

Käranån sa...

Så vacker tavla! Vi väntar också på att isen ska smälta bort så vi får fara ut till stugan. Ha en skön helg!!
Väskan du har sytt är jättefin!

Vecka - Vecka sa...

Dom var ju snygga!
Trevlig helg!
Kram, Lotta

www.InWhite4You.se sa...

Underbart fina och speciella. Lantliga! Det passar säkert fin i din stuga. Trevlig helg. Kram Lena

Torpliv sa...

Vilken väldigt fin tavla du köpt, Sanne! Och så spännande med ny, fin båt, då får vi hoppas att det blir gott om soldagar i sommar så att ni kan få vara ute i den och mysa! Roligt att du vill vara med i min lilla utlottning =) Önskar dig en fin helg! Kram Petra

Lyckoslanten sa...

Vilken underbar väska du sydde och otroligt vacker är den tavlan!
Grattis till farkosten! Hoppas du får komma ut till sommarpärlan snart.
Här dalar snöblandat ner idag!
Ha en skön helg! ♥

STENLYCKA sa...

Grattis till den nya båten!
Vilken vacker tavla, skulle gärna vilja ha.
Önskar dig en fin helg, jag skall åka på samlarmässa i en grannstad.
Kram Raina

Monica sa...

Grattis till nya farkosten, och tavlorna är supersnygga. Skulle passa hos mej i köket också...

Ha det bra
Monica

"Hemmet är min vrå" sa...

Men vilken fin tavla, Köpställe??
Ha så bra, kram Mimmi

No34 sa...

Superläcker tavla! Vill oxå veta var den inhandlats..?!
En fråga till, har du nåt mönster till väskan du hade med på utlottningen!!! Skulle vilja sy en sån!! Kram Kate

Så Vitt Jag Vet sa...

Kan berätta att tavlorna kommer från Sia...

StrandviksVillan sa...

Supersnygg tavla!! Jag å vill ha :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...