14 apr. 2012

Tags och ny favorit tidning...

Köpte på Tiimari en ny stämpel och jag ville ju använda 
den. Gjorde tags och en sattes på en blomkruka... Skulle 
behöva hitta plåtburkar och sätta tags på dem....

Min man var på jobbresa och flög från Oslo, då jag passade på 
att önska mej en tidning... Bolig Dröm är ju en alldeles härlig
 tidning, så visst har jag en snäll man som lyssnar på sin frus 
önskemål :)...

En liten herreman på 7 år var inne här på saft hos faster sin...
Och han  funderade varför veckoslutet är så kort, jag håller 
med honom att nog rusar dagarna iväg...

Skön lördag tiller ALLA, här hos oss är det sågning av
stockar pågång... 
Kraam
Sanne

15 kommentarer:

irene sa...

God lördag till dig också!
Snygga tags!!
Kram Irene

Ekenäsliv sa...

Så vackert på brickan och tagsen blev toppenfin!
Ha en härlig lördag här börjar solen jobba sig fram så smått:)
Kram Anna

Sabelhagens Olivlund sa...

Så fint arrangemang på brickan. Snygga tags! Vilken bra idé att sätta tags på plåtburkar, jag har samlat små plåtburkar men inte vetat vad jag ska göra med dem:)).
Trycker du tagsen på vitt linnetyg först och sedan sätter på det linnefärgade, eller? Är inte så pysslig av mig:)).
Ha en fin helg.
Kram Maria

promenader på landet sa...

Så jättefin krukan blev! Kram från Maria

Monica sa...

Snyggt
och vilken gullig man du har.
Och gulligt go är den förståndige unge mannen också :)

Mina ungdomar kommer hem från söderns sol i natt. Jag saknar lillpojken så förskräckligt. Imorgon innan de vet ordet av så är svärmor på trappan ;)

Ha en skön lördagskväll
Monica

Bittan sa...

Som vanligt i pysseltagen :-) Finfin tags, kommer absolut att sno iden till plåtburkar ute i sommar.
man blir aldrig besviken på Bolig dröm, synd bara att den inte finns på svenska jag prenumererar på den sen förra våren och ALLA nummer är lika fina och unika. Inte som de flesta andra inredningstidn som har en tendens av att bli lika.Dessutom var vi med i ett trädgårdsreportage i den förra sommaren :-)
Må så gott.
Kram Bittan

Tinis vita hem sa...

Stämpeln är fin! :) Jag tittade på samma tidning hos Wanilla, men nämndes inte köpa den ..
Mina syprojekt vill inte riktigt lyckas .. men skam den som ger sig :))
Ha en god fortsättning på helgen!
kram Tini

Lyckoslanten sa...

Håller med brorsonen din. Veckosluten borde verkligen förlängas! ;o)
Fin tag! Tiimari har en hel del guldkorn i sina gömmor bara man söker!
Ja de där männen är så snälla. Uppfyller ens önskningar! ♥

Anonym sa...

Vilken underbar man du har!

Önskar dig och fam. en god fortsättning på helgen.

Lördagskram
Renate

Ps! ligger ff lågt med bloggkommentarer Ds!

"Hemmet är min vrå" sa...

Vad fin krukan blev. Ha en fin lördagskväll. Kram Mimmi

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

7-åringen har så rätt, helgen går alldeles för fort. Så fina tags du gjort, krukan blev så somrigt fin.
Den tidningen ska jag titta efter i sommar, vi har stugan nära norska gränsen.
Ha en fin söndag
Kramar
AnnaMaria

toves sammensurium sa...

Så herlig at du har fått Boligdrøm,det er et utrolig flott blad!!Kos deg masse :))
Toveklem.)

A House With A View sa...

Suuuuuuuuperfint arrangemang!! Och så fin krukan blev!!! Vackra foton och fin inspiration här inne hos dig!

Önskar dig bästa söndagen! Och tusen tack för så fin kommentar hos mig, blev så glad:)

Kraaaaaaaaaaaaaam aka

Karin - BroHagen sa...

Fina bilder!

Hoppas att du har haft en fin helg! Kram

Nice! sa...

Riktigt snyggt!

Tack för fina bilder!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...