19 apr. 2012

En ny blogg...

En ny blogg har sett dagens ljus... 
 Klicka in här på sidan och läs mera...

Skön torsdagkväll !
Kraam
Sanne

Ett urdrag ur bloggens presentation:

Här kommer du att kunna se alla finlandssvenska inredningsbloggar på en och samma blogg. Trots att det handlar om inredningsbloggar är denna sida för alla som gillar att fixa hemma och pyssla i trädgården, tycker om att handarbeta och gillar vackra saker och över huvudtaget är intresserad av hus&hem-världen! Denna sida är även för dej som hela tiden har pyssel och DIY-ideér på gång.


7 kommentarer:

Maria sa...

Va kul måste ju in och kolla lite:)
Må så¨gott från Maria

Lyckoslanten sa...

Ja det är verkligen intressant att få vara del av den bloggen!
Säg till om du börjar sälja blompåsarna! Här har du en kund! ♥

Elna sa...

Det låter intressant så nu ska jag kika in där. Ha en fin kväll.

Kram
Elna

Hemmavid sa...

Låter spännande! Ska in och kika runt lite!

Kramen Jenny

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

måste jag absolut titta närmare på ...*ler

Ha en fin helg.
kram Pernilla på Piazzan

Pia sa...

Jag anmälde mig direkt, men hur jag än försöker, kan jag av en underlig anledning inte klistra in något foto - varken i mitt "fotoalbum", eller i bloggen (från nätet)!!! GRRR!
Men, fredagsmysdagen skymmer det problemet inte!
Kraam!
-Pia-

Nyanser av vitt sa...

Trevlig helg vännen.
Kram Agneta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...