2 nov. 2011

Bakvända kottar...

Mina krukor har fått flytta in... Och vad skulle jag sätta för 
blommor i krukorna?

 Oasis och kottar fick bli den räddningen... Kottarna limmade 
jag med "bakändan" upp...

Kottarna fick vit färg på sej... Blev nästan som små stjärnor...
Enda knäpiga var att få kottarna så tätt att oasisen inte
 skulle skymta fram... 

Ikväll blir det lottdragning... Är helt överväldigad att så 
många ville delta... Spänningen stiger...

Skön onsdag kväll till er alla!
Kraam
Sanne


41 kommentarer:

rosenälvorna sa...

Hej, vilken idé, jättefint blev det! Christina

Anette sa...

Oj va fint de blev hi hi vilken ideé.
Så fint de ser ut på ditt lilla bord med krukorna och brickan med ljus,jättefint.
Ha en fin kväll.
Kramen Anette

Fru B sa...

Ännu ett bra tips från dig! TACK

Livingroom sa...

Nä-ä, di ble ju helt sikafina. Hu hitta du på de? Nu måst ja ju oxå ut i skogen å plocka kottar....massor.....
Kram!

Liza sa...

Men så fint!
Va fiffig du är!
Måste jag nästan prova jag med! =)

Trevlig kväll!

Kram Liza

STENLYCKA sa...

Oj,oj.... du är ju makalös med alla dina idéer, så snyggt. Har likadana krukor på min trappa ut, kanske är mina en storlek större,jag kunde aldrig tänka mig att de skulle bli så vackra inne och kronan på verket var kottarna!!!
Ha en fin kväll!
Kram Raina

Tinis vita hem sa...

Vau! Var får du alla dina fina idéer ifrån? Krukorna är oxå jättefina och bordet :)
kram Tini

Vita huset 28 sa...

Men sååå snyggt!! Kanske lånar den ideén :)

Kram Camilla

Susanne sa...

Heeeelt underbart fint...måste testas direkt ;))
kram susanne

Vita Falkens Lantliv sa...

Så fint det blev! Tack för tipset;)

Kram Susanne

alegni sa...

faktiskt som små stjärnor i krukorna - superfint!
kram

Tove sa...

Oj vilka fina blommor :D Får jag sno din idé???

What's in a day sa...

It is such a nice picture, pineapples looks like a lot of flowers...
You have had a great idea when you have made it.
I love ite.


Have a nice evening,
Kram Eefie

Anonym sa...

Men så snyggt! Imorgon ska det plockas kottar!
/Susanne

Monica sa...

Super fint!!!
Det är faktiskt som små stjärnor.
Jag börja genast se omkring mej vart jag skulle få någon liknande uppsättning.
Det verkar bli ett skogsveckoslut har jag på känn. För jag behöver nu kottar och sen såg jag hos en blogg blåbärsris krans!
Tackar för tipset igen :)

Ha det så bra
Monica

ps. läste i tidningen att frun bongar skutor på grund ;)

Anonym sa...

Oj så fiffigt! Tror jag såg nått liknande i en inredningstidigt för ett tag sen. Bra och billigt fix inför julen :) Ha det fint!

Lisa sa...

Hej..Biter på naglarna och hoppas på tur i dragningen av dina fina saker. Oj var får du alla fina ideer ifrån du goa. Helt otroligt fin var de. Ska sno den av dig för kottar de finns de ju gott om. Ha de så bäst..

Kram Lisa

dagdrömmar i vitt sa...

Hej vännen ja vad säger man du måste snart skriva en bok!!!
SÅ FINT!!!
Nu blir jag lite frågande,,, jag och mitt minne, är jag med i din utlottning, hihi. Ja ja den som lever får se;)
Ha en skön kväll<3 nettan

Pia sa...

En så fin bukett med krysantemer, trodde jag!!! Vilken gudomlig idé?????!!!!!! Tack för den du!!!

Kraaam!
-Pia-

Satu Pysselblogg ! sa...

Så fint du har gjort!
Kram Satu

Lola sa...

Det där blev tjusigt!!!

Lyckoslanten sa...

Det var ett tidskrävande arbete kan jag tänka mig, men med lyckat resultat. Nu behöver du inte slösa pengar på buketter när du har dessa tidlösa! ♥

Levindas Värld sa...

Jättevackert! Och jag håller med om att kottarna ser ut som små tindrande stjärnor, jättefint :-)

Fiffig idé som jag helt klart ska komma ihåg :-)

Må så gott!

Hanna sa...

Riktigt snyggt.
Kram
HAnna

Liisa sa...

Vackert :)
Kram Liisa

Hammarsbacken sa...

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, du är sååå påhittig och duktig.
Kram Sonja.

Umm-Yara sa...

Gillar din idé med kottarna skarpt! Den måste jag komma ihåg.
Kram från Kristin i Borås

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

så otroligt snyggt, skulle aldrig kommit på tanken själv.Tack!

Mona sa...

Fiffigt! Det blev såå vackert. Dina fina idéer tycks aldrig ta slut.
Kramar, Mona

Maria sa...

Vilken underbar ide ! Något att ta efter helt klart. Tack för tipset. Önskar dig en fin dag. Kram Maria

freddesvitahem sa...

Vilken underbar idé du har åstadkommit med.
Ser verkligen snyggt och även lite juligt i det.
Me like.
Varm kram, Fredde

En pointe sa...

Wow! Vad kreativ du är! Hade nog aldrig kommit på tanken själv, men det blev superfint!
Får jag stjäla din idé??
kram anna

Betong ute och inne sa...

Så snyggt, du är så duktig...

Kram Malin

Anonym sa...

Vilken superbra idé att ha dem med bakändan upp och kottarna ser verklige ut som små stjärnor. Så vackert!

Lånar din idé rakt av då jag lätt har tillgång till kottar.

Tack för ytterligare ett tips!

Kram Renate

Hemmavid sa...

Läckert! Måste nästan ut och plocka kottar tror jag..

Kramen jenny

Salla sa...

Vitsit miten hauska idea. Katsoin ensin, että oletpa löytänyt hauskan näköisiä kukkia kunnes tajusin, että nehän on maalattuja käpyjä! Juu huono ruotsi, jag vet..olisihan se lukemallakin selvinnyt.;)

Mukavaa loppuviikkoa!:)

Galleri MochB sa...

Ah så vackert!

Vi i Villa Ville kulla sa...

Fint som vanligt!!
Ha de..
Kram Lotta

azalean sa...

Så fina kottarna blev! Jag skall åka till Danmark snart, där lär finnas stora kottar....får se vad de kan leda till!
/kram Anita

Villa Carl Larsson sa...

Du är nog den fiffigaste jag vet. Att bara komma på en sån sak. Jätteläckert :)

Grattis till alla vinnarna och kul att jag fick vara med.

Kram Josefin

frida sa...

Nästan lite jul känsla över kottarna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...