11 nov. 2011

Ett monogram...

Jag vann en Tilda bok på den norska bloggen Prinsesse Elin
Tusen tack Elin !

Det inspirerade mej att sy en Tilda-figur, en giraff...  En tygbit 
av ett gammalt lakan med monogram fick bli bröstlappen på 
giraffens byxor. Örngottet bakom giraffen kommer från
bloggen Romu Lyylis "kollektion"...

Tilda böckerna är så charmiga och tygerna som hör ihop med 
dem så vackra... Böckerna utgör en verklig inspirationskälla.

Fredagsmys med familjen ser jag fram emot ikväll !
Kraam
Sanne

13 kommentarer:

Ardisia sa...

Åh så söt! jag har alltid varit lite svag för Tilda!
Grattis till vinsten!

Kram Mia

Vardag och flärd sa...

Tildaböckerna är så ljuvliga och så kul att du vann en bok! Din giraff är så söt.
Ha en fin helg!
Kram Eva

Mina Gouldsamadiner sa...

Så söt.Hade oxå Tildainspiration ett tag och fick ihop till hela 7 st...hehe...Tildorna är verkligen speciella figurer...man blir kär i dom...
Kramiz.

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej Sanne.
Ohh va fin den blev, Tilda är en av mina favoriter, speciellt deras julsaker.
Ha en fin helg med din familj.
Kram
Jessica

Livet på Vestergård sa...

Vilken söt giraff! Tildaböckerna är verkligen inspirerande.
Ha en skön fredagkväll. Kram Kicki

rosenälvorna sa...

Vilken underbar goding!!!! Ursöt:) Christina

Satu Pysselblogg ! sa...

Så fin giraffen är! Finns så mycket fint i Tildaböckerna!
Kram Satu

Anonym sa...

Hurmaava :)

Anonym sa...

Underbar giraff! Ser hur klurigt ut som helst - snyggt!/Susanne

Anonym sa...

Men å så söt. Verkligen vacker och kudden bakom är helt ljuvlig;)

Önskar dig en härlig kväll

Tillsammans Hemma sa...

Vilke jättegullig liten en du sytt.
Man vill bara krama den lite försiktigt..........

Ha det så bra på fredagskvällen från Loo.

Gugis Pärlor sa...

Jättesöt.. Tildas figurer är något alldeles speciellt..

Kram Gugi

Fru B sa...

Så söt den är! Den påminner mig om att jag har en Tildaängel som bara väntar på att "födas". Titta gärna in hos mig och var med i min utlottning. Passar samtidigt på att önska dig en riktigt lugn och skön helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...