7 nov. 2011

Ljumma vindar...

Visst var det underbart med ljumma kvällar ävenom
vi inte hade strålande solsken på vår resa.

Vi följde med starten på Volvo Ocean Race ute på havet...

Det team som min man och jag hejade på var Abu Dhabi.
Men tyvärr fick de problem redan i början, masten gick av innan
 de kom till Gibraltar och de var tvungna att återvända till 
Alicante, men vi får hoppas de kan ta in på de andra rutterna...
( Följande destination efter Alicante är Kapstaden. )

Tävlingen pågår i 9 månader så mycket hinner hända på 
den färden... Men tuffa killar är det som beger sej ut
på ett sådant äventyr...

Ha en fin början på veckan...
Kraam
Sanne

Ps. Stod 5 m från spanska 
kronprinsen. Tur att han är 
så lång... :)

10 kommentarer:

Aquilejans sa...

Vilka fina bilder, skönt att det även blåser ljumma vindar hemma i Sverige:-)
Mvh Malena

Gugis Pärlor sa...

Vackra båtar, fina vyer och en ståtlig prins... det kallar jag ögonfröjd ;O)

Kram Gugi

rosenälvorna sa...

Åh, underbara ljumma vindar, det är man inte bortskämd med, även om den värsta kylan inte kommit än. Christina

Nette Cecilia sa...

Grattis till att ha bongat en prins,som sagt tur att han är så lång .dom är nog tuffa som beger sig på den seglatsen .kram Nette

Lyckoslanten sa...

5 m... paparazzi där! ;o)
Ljumma vindar är mer än mycket värt för oss! Jag lever länge på det varma jag fick under höstlovet!
Härlig resa du får vara med om! ♥

Anette Ryan sa...

Tror att de brukar dyka upp hos mig runt jul. för det är väll då som de är med i Sydney to Hobart som alla säger är den tuffaste sträckan. Kanske får jag mig en glimt av detta?
Härligt med sol och värme så här års.
Kram Anette

Monica sa...

Det kan man kalla fint sällskap på en blåsig kaj ;)

Sköt om er i värmen
Monica

Vi i Villa Ville kulla sa...

Ååååå vilka härliga somriga och varma bilder du visar!!!
Lyser upp!!!
Kram Lotta

Anonym sa...

hej de är pessou :) har du sätt spanska kronprinsen !? Hur ser han ut ?? Vad de roligt där ?? puss puss fran Bryssel :D

alegni sa...

häftigt! jag tror min småkusin från kokkola också var där och kollade starten. om jag inte tolkat hennes facebookstatusar fel. ;)
kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...