13 nov. 2011

Hjärtlig farsdag...

En loppad ram som blivit målad vit får nu stå på hyllan
i tamburen...

Tyckte ramen passade ihop med min "stjärnfallskrans" som
förra inlägget handlade om...

Jag tyckte jag gjorde ett riktigt fynd för ramen är helt igenom
 i trä, t.o.m. stödet bakom är i trä... Funderade nog innan jag
 målade den vit om jag alls skulle måla, men nog passar den 
bättre in hos oss nu när den är vit...

Nu blir det att gå till grannhuset och fira min far och 
barnens mofa... Trevlig farsdag alla pappor!
Kraam
Sanne

Ramen innan den
blev målad...

23 kommentarer:

Anette sa...

Hejsan
Har inte varit hit på någon dag och gud va du hinner med mycke pyssel,vilken energi ;)
Ramen vart jättefin i vitt och ditt stjärnfall blev häftigt.
Ha en härlig Söndag.
Kramen Anette

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag skulle också ha målat vit, den blev jättefin din ram. Och du har pyntat så fint.
Ha en mysig söndag
Kramar
AnnaMaria

alegni sa...

vilka trevliga vinster du fått på sistone och vilken fin krans du gjort! den nya ramen med den tjusiga bilden passar alldeles utmärkt där på hyllan och ihop med kransen.
ha en trevlig firardag!
kram

Gunillasljusglimtar sa...

Du den blev ju så fin ramen,tänk va lite färg gör mycket! Ha en fin dag Kramis Gunilla

What's in a day sa...

Our daughter, in Finland, told us it was fathersday today, in Holland it is fathersday in june.
I wish you a wonderful day and i think your father loves the gift.
Nice pictures again!!!

Kram,
♥Eefie

Tinis vita hem sa...

Din stjärnkrans blev jättefin :)
Trevlig farsdagssöndag!
kram Tini

tre nyanser av vitt sa...

Hej
Du gjorde rätt som målade den, blev jättefin. Ha en skön söndag med mycket fika med far.
Kram Marie

Livet på Vestergård sa...

Ramen blev jättefin som vit! Du har så vackra saker överallt :) Ha en fin söndag! Kram Kicki

Vit dröm sa...

supersnyggt, passade jättebra med din stjärnkrans :)
Ha en mysig Fars dag!
Kramar Anna

Lyckoslanten sa...

Jag gillar att du har de där före-bilderna så du kan visa i boken du kommer att skriva sen! ;o)
Ramen blev jättefin!
Fint att ha far i grannhuset. Min finns 20 km härifrån, men vackert så. ♥

Aquilejans sa...

Så fint det blev,
ha en skön söndag!
Mvh Malena

Lisa sa...

Kan bara säga ...Vackert som alltid hos dig. Ha en underbar dag..

Kram Lisa

Zinkhjärtat ♥ sa...

Ramen blev mycket finare vitmålad:) Vackert motiv i den också!
Stor Kram Annelie ♥

Mariette sa...

Ja visst blev ramen mycket finare som vit! Ett mycket fint motiv har du fixat till ramen också.
Mariette

Kamomilla sa...

Vad snyggt! Såna stjärnor vill jag också testa på.. Enkelt och attans vackert!

LissasVita sa...

Hej,ja den gjorde sig väl som vit.Jättefina bilder! Kramen Lisbeth

Fru B sa...

Du gjorde rätt i att måla den! Jättefin!!

StrandviksVillan sa...

Absolut snyggare som vit!

Vilket fint pyssel du visade tidigare, stjärnfallet! Inspirerande!

Hoppas ni haft en riktigt fin farsdag!

Photo by Maria sa...

Ja som vit passar ju ramen in hos er och snygg blev den =)

Kram Mia

Arja sa...

Kehyksistä tuli todella hienot:-)

Oikein mukavaa alkavaa viikkoa<3

En vacker vardag sa...

Vilken fin tavla! Stjärnfallskransen gillar jag massor, den är jättehärlig!

Ha det gott! Kram

Monica sa...

Stjärnorna är fina..
och verkar ganska enkla att tillverka.
Ramen blev nog snyggare som vit, naturligtvis ;)
Och tackar ännu för Famo grattisarna.
Det är helt ljuvligt!!!!
Han finns på dagens tidning(uusimaa) bland födda.

Ha en bra måndag
Monica

Liza sa...

Åh så fint på din hylla!
Ramen blev jättefin!
Gillade verkligen din stjärnkrans!

Ha det fint!

Kram Liza

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...