6 jan. 2011

Handgjort vykort......

 Jag blir alldeles otroligt varm i hjärtat av alla trevliga kommentarer
jag fick angående mitt syrum. Kan nog berätta att där inte alltid
är så städigt....... 

Om ni tittade noga har jag ett handgjort kort på hyllan i mitt
syrum.

Det är gjort av ovannämnda person och köpt i hantverksboden
"Blå dörren" i Borgå.

Kortet är välgjort och ide´n med att sy langettstygn runt fotot
ser vackert och bearbetat ut....

Var med mina syskonbarn till Borgå. Och vi "turistera" som dom
sa.....  Äldsta systerdottern skulle välja en försenad födelsedags-
present åt sej. Och det blev ett smycke från Våga-butiken......

Jag önskar er alla en trevlig Trettondag! 
Här har vi haft stickstuga
med mina syskonbarn. De blev alla ivriga att sticka.......

Tack alla ni som kickar in. Min besöksmätare tickar på.....
Och blir glad då jag ser att allt flere har blivit följare av
min blogg......
Njut av det fina vintervädret.........

Kraam
Sanne

7 kommentarer:

Lyckoslanten sa...

Gillar det där kortet och fiffigt att sy med langettstygn där och trä pärla emellan! Jag skulle gärna ha suttit där i din stickstuga! :o)
Ha en fin Trettondag! ♥

Lantliv och Loppis sa...

Borgå ser riktigt vackert ut!
Nej, de flesta av oss som väljer att dela med oss av våra hem, väljer nog att visa bilder från "bättre stunder". =)
Alla är vi mänskliga, och då är det ganska naturligt att städat och oreda råder om vartannat även hos oss bloggare. =)

Ha nu en fin 13dag!
Kram Jennica

Anonym sa...

Hej,
grattis 6000 " gick sönder", kan förstå det, din blogg är beroende framkallande :=)
Ha det så bra,
kram Nanne

Vit som snö sa...

Vilket fint vykort! Jaa, egentligen är det väl mer ett konstverk...eller en tavla.. Hursomhelst- snyggt!
Och jag kikade bakåt på ett inlägg jag missat, ditt syrum. Vad härligt att ha ett eget pysselrum! Och så fint det är därinne, då menar jag inte bara välstädat utan fint inrett:)
Ha en fin helg Sanne!
Kram Cilla

StrandviksVillan sa...

Så många härliga bilder här hos dig!
Vilket fint hobbyrum du har! Vet inte hur många gånger jag gjort om mitt, men är fortfarande inte nöjd... Önskar mig ett skåp med dörrar för allt material så det inte ska synas.
Skänken i vardagsrummet är supersnygg!! Och allt du har pyntat med.

God fortsättning på nya året!
A-C

Min Lilla Skattkista sa...

Vilket fint kort.
Ha en trevlig helg.
Kram Linnea

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vad fint kortet var! Kan ju vara något att pyssla med nu när jag är höggravid ;0). Sitter och broderar så det står härliga till men ibland tryter fantasin...

Vilken fin blogg du har! Hit kommer jag gärna tillbaka.

Kram/ Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...