27 jan. 2011

S....

Letade efter mönster till korstygnsmonogram och på bloggen
Crinoline fann jag inspirerande modeller.

Bokstaven S för det står för min blogg Så Vitt Jag Vet,
mitt namn börjar ju med S, vårt hus heter Skogstibble
(även om jag skulle kunna döpa det till Snowhill just nu),
och Sandön heter ön där vår sommarstuga finns....

Klicka HÄR så hittar du mönster till korstygnsmonogram ....

Imorgon är det fredag och min kära man åker iväg till huvudstaden
i vårt östra grannland... Man blir ju lite fundersam då någon egen
reser till en stad där det hänt bombdåd, men nog skall det väl gå
bra... 

Jag blir alltid lika glad då ni skickar kommentarer....Det värmer
långt inne i hjärtat... Glad att ha fått nya läsare och följare,  känns 
härligt.... Och besöksmätaren gick över 8000,  vilken mängd....

Nu skall ni alla ett skönt slut på veckan och en kram till er
ALLA!

Kraam
Sanne

11 kommentarer:

Jenny sa...

Hejsan!!
Vilken fin kudde, duktiga du!
Ha en jättebra fredag, kram Jenny

Tiina sa...

Ihastuttava ristipistokuvio tyynyssä <3!!!
Mukavaa viikonloppua !

Auli sa...

Hei Sanne! Ihana tyyny ja kävin katsomassa ristipistomonogrammi- mallit linkistä. Pitää pistää muistiin sivu. Jännä juttu, että myös minä meinaan tänään pistää blogiin kirjontatyön, kunhan saan sen ommelluksi tyynyksi! Se on vielä hiukan kesken.

Tinis vita hem sa...

Helt underbar kudde!! Måste genast gå och titta på monogrammen :)
Ha ett mysigt veckoslut,
kram Tini

Lyckoslanten sa...

Helt otroligt underbart vackert broderat i en behaglig färgkombination! Hoppas du får en skön början på helgen! Själv ska jag på fortbildning i morgon, så det känns inte som helg riktigt ännu. ♥

Monica sa...

Vilken fiiin dyna,
och mycket snyggt broderat också.
Du är händig du, och tackar för tipset var den finns monogram.
Var och titta hur M ser ut,
så kanske jag prövar...
Ha en skön Fredag
Häls. Monica

Zinkhjärtat ♥ sa...

Bokstaven S är helt klart din bokstav:)

Jättesnyggt blev det! Ska helt klart titta in på den sidan. Har broderat en hel del förr men har kommit ifrån det. Det är kanske dags att börja igen...

Hoppas du har en skön fredagskväll!

Stor Kram Annelie ♥

Huset vid ån sa...

Vilken fin kudde, älskar monogram!
Vad duktig du är....

Önskar dig en riktigt trevlig helg!
Kraaam Therese

Kajsa sa...

Va fint! Tack för tipset, jag blev inspirerad! Ha en härlig lördag!

Gunillasljusglimtar sa...

Hej du gumman! tack för titten,men du ska välja nu vad du TROR att jag har köpt till mej!Kramis Gunilla ♥

Louise sa...

Såååå fint broderi med härlig färgkombination! jag skulle också vilja börja men än har det stannat vid en tanke ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...